עידית אריאל מקיבוץ גבעת עוז הודיעה השבוע כי תתמודד על ראשות המועצה האזורית מגידו. אריאל היא המתמודדת החמישית שהצהירה והשנייה מקיבוץ גבעת עוז. עוד מתמודדים: ראש המועצה המכהן איציק חולבסקי, עו"ד יעלה חגי-לוי ממושב עין העמק, גיל לין מקיבוץ משמר העמק ורותי באום מקיבוץ גבעת עוז.
1 צפייה בגלריה
עידית אריאל. החינוך בראש
עידית אריאל. החינוך בראש
עידית אריאל. החינוך בראש
(צילום: שרון צור)
"אני לא אתפשר על איכות החיים שלנו", הצהירה אריאל, "אני חולמת בגדול, אדאג לתקציבים ממשלתיים עבור המועצה, אפעל לביטחון אישי ובריאות הציבור על כל גווניו".
אריאל (62), נשואה ואם לשמונה ילדים, בוגרת תואר שני בחינוך, חברה וקהילה, ועוסקת בחינוך הבלתי פורמלי. היום היא מכהנת כנציגת קיבוץ גבעת עוז במליאת המועצה ובנוסף היא יו"ר וועדת איכות הסביבה של המועצה. אריאל היא בתו של ראש מועצת מגידו לשעבר מיכאל פלד ז"ל, שכיהן כראש מועצה בין השנים 1974-80.
הרצון שלה להיכנס לחיים הפוליטיים ולעסוק בעשייה הציבורית תמיד בער בה וכעת היא מרגישה בשלה להנהיג את המועצה. "הכנתי את עצמי כל השנים וגידלתי את שמונת ילדיי. הנושא הזה של ניהול וקידום תחומי החיים במועצה ולדאוג לכל התושבים בלי להשאיר אף אחד מאחור, תמיד היה שם", הדגישה, "לפני חמש שנים התמודדתי כנציגת מליאה של היישוב שלי ובמהלך השנים הללו למדתי את המועצה מבפנים איך היא מתפקדת והכנתי את עצמי לרגע הזה. ידעתי כבר לפני כמה שנים שב-2023 אני הולכת להתמודד לראשות המועצה".
הנושאים עליהם תשים דגש במידה ותיבחר לראשות המועצה הם קידום המועצה בכל התחומים בכל אגפי המועצה, מחינוך ורווחה ועד תשתיות וכל זאת תוך שיתופי פעולה. "החינוך הוא אבן דרך במגידו ובמועצה אנחנו מגיעים להישגים ונגיע להישגים אף יותר גדולים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. בנוסף, אפעל לשדרוג כביש 66 וכביש 672, שני כבישים מסוכנים שאלפי מכוניות נוסעים בהם יום יום".

קראו גם:

במידה ותיבחר אריאל היא אומרת כי היא תפעל לביטול התוכנית להקמת מתחם בתי כלא בשדות היישוב מגידו. "אני אדאג לכך שבמקום 6,000 אסירים פליליים וביטחוניים אנחנו נדאג לכך שיהיו שם 6,000 הייטקיסטים והייטקיסטיות. במקום אלפי תאי כליאה נקים פארק הייטק ירוק. זו תהיה יריית פתיחה לשינוי".
מה דעתך על תפקוד המועצה ושל ראש המועצה איציק חולבסקי?
"אני יודעת שאני אוכל לתת את המענה הטוב ביותר למועצה האזורית מגידו. אני מאוד מכבדת כל אחד ואחת המתמודדים ואני אבחר כראש המועצה באוקטובר 2023".
יחד עם ראש המועצה המכהן יש כבר חמישה מתמודדים לראשות. למה שהתושבים יבחרו דווקא בך?
"מבחינתי באוקטובר 2023 אנחנו מפסיקים להתפשר. מפסיקים להתפשר על רמת החינוך ועל בריאות הציבור ועל הביטחון האישי. אנחנו יחד נדחוף את כל הנושאים קדימה ואני אהיה זאת שאעשה את זה הכי טוב".