האישה שנכנסה למשרדי בסערה סיפרה שפגשה את הגבר שהייתה בטוחה שהוא אהבת חייה. היא הכירה לו את משפחתה ואף חשבה להינשא לו ולקשור את חייה בחייו.
למה שקרה בהמשך היא ממש לא ציפתה.
2 צפייה בגלריה
"לא האמנתי למראה עיניי"
"לא האמנתי למראה עיניי"
"לא האמנתי למראה עיניי"
(צילום המחשה: shutterstock)
"נפגשנו בסופר השכונתי", היא סיפרה. "שנינו עמדנו בתור לטעימות של מעדן חלב חדש והתחלנו לדבר. מפה לשם הוא ביקש את מספר הטלפון שלי ונתתי לו ברצון. למחרת הוא התקשר ואמר, 'אפשר להזמין אותך למעדן חלב'? ישר הבנתי שזה הוא וצחקנו ביחד.
"הדייט הראשון שלנו היה הליכה בפארק ליד הבית. שנינו הבאנו את הכלבים שלנו. פגישה כזו מיוחדת מעולם לא הייתה לי".
האישה סיפרה עוד כי כששאלה אותו במה הוא עובד, הוא השיב שבתחום ההשקעות ודיבר על ילדותו הנפלאה עם משפחה פשוטה במושב בדרום.
"דיברנו קצת על החיים שלנו, והוא אמר שאין לו אינסטגרם או פייסבוק כי הוא לא מאמין ברשתות החברתיות", היא הוסיפה. "לדבריו, זו סתם דרך לבזבז זמן ולחשוף על עצמך דברים שאין לך מושג למי הם עלולים להגיע".
קראו גם:
עם הזמן היחסים ביניהם התהדקו והיא הפגישה אותו עם משפחתה. "לאחר המפגש הוא אמר לי: 'לכזאת משפחה ייחלתי כל חיי. אני רוצה להגיד לך שזכית במשפחה הכי מקסימה שאי־פעם פגשתי", היא שחזרה. "עכשיו אני יודע שאת האישה לה חיכיתי כל חיי ואשמח להתחתן איתך".
האישה הייתה מאושרת וחשבה כי כעת היא תזכה להכיר את משפחתו.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"כששאלתי אותו על כך, הוא החל לגמגם ולמלמל שבזמן האחרון הקשר עם הוריו התנתק בגלל ריב קטן, וכשישלימו הוא יפגיש אותם איתי", היא ציינה. "דבר נוסף שהציק לי הוא שתמיד התראינו פעמיים בשבוע, ומעולם לא בסופי שבוע. חשבתי לתומי שאולי הוא מפרגן לי בזמן פנוי עם חברים שהכרתי לפניו".
החודשים חלפו, ובמהלך בילוי משותף באחד הימים הזכיר הגבר את אחיו. "כששבתי הביתה עשיתי חיפוש בפייסבוק כדי לראות ולהכיר את המשפחה שלו לפני שנמסד את הקשר", היא אמרה.
"איתרתי את האח מיידית, ובאחת התמונות ראיתי את בן זוגי מחובק עם אישה ולידו שני בנים חוגגים יום הולדת. כשראיתי את הכיתוב הייתי בהלם: 'חוגגים לתאומים של אחי האהוב וגיסתי המקסימה'. לא האמנתי למראה עיניי.
"כשנפגשנו למחרת הראיתי לו את התמונה והוא השיב בקור הרוח מקפיא: 'זה אחי התאום, לא אני', ומיד עבר להתקפה: 'מה את מרגלת אחריי בני משפחתי בפייסבוק'?
מיד הוכחתי לו שהוא משקר ואמרתי לו שהוא ישלם ביוקר על שבזבז ככה את זמני והעז לשקר לי בפרצוף".
כעת, כאמור, שקולת האישה להגיש נגדו תביעה בגין עוגמת נפש.