ביום ראשון, בשעת ערב, שוחח אביב אילת עם אביו יובל על התכניות לקיים מפגש משפחתי בחג השני של פסח.
אביב, המתגורר במרכז הארץ, והאב יובל, תושב קיבוץ דביר שבנגב, רקמו תכניות באשר לאותו בילוי משפחתי, אך למחרת, ביום שני בשעת בוקר מוקדמת נגדעו כל אותן תכניות לאחר שסמוך לשעה 05:00 התנגש רכבו של יובל אילת בגמל בכביש 358 בדרך ממחלף לקיה לכיוון אשכולות.
1 צפייה בגלריה
יובל אילת
יובל אילת
יובל אילת
(צילום: באדיבות המשפחה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א אשר הוזעקו למקום התאונה נאלצו לקבוע את מותו של יובל אילת (65) לאחר שבעקבות התאונה הוא נלכד ברכבו. לאחרונה עבד יובל אילת בחברת 'אמישראגז' בבאר שבע כמנהל מתקן הפצת גז באזור הנגב וכאמור, בדרכו לעבודה הוא מצא את מותו בהתנגש רכבו עם גמל.
"אבא היה אדם שמח", סיפר למיינט באר-שבע והנגב אביב, בנו של יובל ז"ל, "הוא היה איש משפחה, צוחק ומחובר למשפחה ולילדים. בתקופה האחרונה היו לו הרבה סיבות לשמוח. אני עצמי נישאתי לפני כחודש ואבא מאד שמח. הוא היה בשיאו בתקופה האחרונה. המוות הזה נחת עלינו במפתיע. מוות כל כך טרגי, שלא היה לנו זמן להתכונן אליו. פתאום קם אדם לעבודה ונהרג בדרך. זה לא נתפס".
קראו גם:
הגר שני, חברת הקיבוץ, סיפרה, כי "יובל ואני גדלנו יחד עוד מתקופת הפעוטון בקיבוץ. יובל היה מהבנים הראשונים של הקיבוץ. הוא היה אדם מאד חכם, בעל ידע כללי מדהים, אדם חרוץ ומסור לעבודה. הוא היה מעורה בחברה ופעיל בתחום שמירה על איכות הסביבה. הוא תרם מפרי עטו לאירועים שונים בקיבוץ. יובל אהב מאד ילדים. אנחנו בהלם ולא מעכלים את האסון הזה שנפל עלינו".
יובל אילת הניח אחריו אשה ושלושה ילדים. הוא יובא למנוחות היום (יום שלישי) בשעה 17:00 בבית העלמין בקיבוץ דביר.
בעקבות התאונה הקטלנית ציין ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, כי "שוב לצערי קבלנו תזכורת כואבת שבעיית הגמלים וחיות המשק המשוטטות בכבישי הדרום טרם נפתרה ומהווה איום מתמיד עבור תושבי הנגב והנוסעים בכבישים. בשל כך פעלנו לחקיקת חוק לסימון גמלים בשבב תת עורי ולהחמרת הענישה.
התאונות הללו אינן גזירה משמים. בעזרת אכיפה מוגברת, תאורה בכבישים ותשתיות טובות יותר ניתן למנוע את התאונה הבאה. אני משתתף בצער המשפחה ומקווה שימצאו את בעלי הגמל במהרה וימצו עמו את הדין".