שניר פרידמן ממושב רמת צבי מונה לאחרונה למנכ"ל החברה הכלכלית של המועצה האזורית הגלבוע. פרידמן, שכבר כיהן בתפקיד במשך שלוש שנים בין 2020-2023 פרש ממנו לפני כשנה וחצי בעקבות התמודדותו לראשות המועצה ועכשיו הוא חוזר אליו שוב כשהפעם ישתף פעולה עם ראש המועצה החדש-ישן דני עטר.
2 צפייה בגלריה
שניר פרידמן
שניר פרידמן
שניר פרידמן
(צילום: שרון צור)

"אני מתכוון להמשיך את העשייה שלא הספקנו לסיים לפני שנה וחצי", אמר פרידמן, "אני בא בכל הכוח לקדם פרויקטים, הרחבות וכל מה שצריך כדי שהחברה הכלכלית תשגשג ותתרום להצלחת הגלבוע. אני לא צריך חפיפה. אני מכיר את העשייה ומה צריך לעשות".
במסגרת תחום אחריותו כמנכ"ל החברה הכלכלית אחראי פרידמן בעיקר על ההרחבות ביישובים, על אזור התעשייה, פיתוח המנופים הכלכליים במועצה ועוד פרויקטים שונים: "המטרה שלי בראש ובראשונה לבנות הרחבות חדשות, לפתח את ההרחבות הקיימות, לסיים את הפרויקטים שהתחלנו ולטפח את אזור התעשייה ולהגדיל אותו".
פרידמן (41) נשוי ואב לשלושה נבחר בגיל 21 כחבר המליאה האזורית הגלבוע והיה אז חבר המליאה הכי צעיר בארץ. הוא ייצג את רמת צבי במשך שלוש קדנציות. הוא בוגר תואר ראשון בממשל, פוליטיקה ואסטרטגיה ותואר שני במדינית ציבורית במרכז הבינתחומי בהרצליה. יש לו תואר שני נוסף במשפטים באוניברסיטת בר-אילן. העשייה הציבורית שלו החלה בתפקידים שמילא במועצת התלמידים בבית ספר ובאגודת הסטודנטים בבינתחומי בהרצליה. בנוסף עשה קורס דירקטורים, קורס גישור וקורס ניהול קהילה.

2 צפייה בגלריה
דני עטר ושניר פרידמן. מאחדים כוחות
דני עטר ושניר פרידמן. מאחדים כוחות
דני עטר ושניר פרידמן
(צילום: פרטי)
קראו גם:

מה הדבר הכי דחוף שאתה כבר מתחיל לעשות?
"המשימה הכי דחופה היא להניע מחדש את כל נושא ההרחבות שהם מנוע צמיחה גם לחברה הכלכלית וגם לקהילות בגלבוע, שכרגע תקועות. ההרחבות גם תורמות למועצה עצמה מבחינת מספר התושבים. אני גם צריך לבנות את החברה הכלכלית מההתחלה מבחינת כוח אדם. זה אומר לגבש את הצוות מחדש, לקלוט עובדים נוספים, אנשי מקצוע, על מנת שהחברה תהיה הרבה יותר מקצועית".
איך יהיה שיתוף הפעולה בינך לבין ראש המועצה דני עטר?
"מצוין. אנחנו עובדים כבר כמעט שנה ביחד וזה הולך מצוין. עצם זה שקיבלתי את התפקיד מעיד בעד עצמו. נכנסתי לבחירות האלה בלי שום הבטחה לתפקיד כזה או אחר. אני שמח שזכיתי לקבל את אמונו של דני על מנת להוביל את אחד הצירים המרכזיים במועצה".
מה ראש המועצה דני עטר מצפה ממך?
"שמעכשיו הכול כבר יפעל ויתחיל לרוץ. הוא עובד מסביב לשעון וזה גם מה שהוא מצפה מאיתנו לעשות וכך יהיה".