ספר על תפקידך?
"בארבע השנים האחרונות אני ממונה הבטיחות הראשי של בית החולים. לפני כן הייתי ממונה בטיחות בבתי הזיקוק בחיפה.
1 צפייה בגלריה
ליאור יוספי
ליאור יוספי
ליאור יוספי
(צילום: המרכז הרפואי העמק)

"המרכז הרפואי העמק מעסיק כ-3,000 עובדים במגוון רחב של תחומים, בנוסף אנו נותנים שירות למאות אלפי מטופלים ומתפרסים על שטח גדול מעל 200,000 מטר רבוע. כל אלו מייצרים אתגרים רבים ליחידת הבטיחות ואנחנו עומדים בהם במצוינות. מטרת העל של יחידת הבטיחות היא לקיים את כל הפעילות של בית החולים בצורה בטוחה לכל הבאים בשעריו. בית החולים קיבל תקן לניהול ובטיחות ISO 45001 והמשמעות היא שאנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים והקפדניים ביותר. המרכז הרפואי העמק הוא מקום שבטוח לשהות בו וזה בזכות העשייה המשותפת של יחידת הבטיחות עם כל עובדי בית החולים והגורמים הרלוונטיים.
"אני מאוד אוהב את התפקיד שלי, כשאני מגיע בכל בוקר לעבודה אני מרגיש משמעותי ומסופק. אני שמח לראות שהעבודה הקשה שאנחנו עושים מדי יום מביאה תוצאות לאורך השנים: יצירת מתקנים פיזיים בטוחים, עבודה לפי תכנית בטיחות שנתית, בטיחות אש, התקנת מערכות חדשות ומתקדמות לבטיחות, וגם עם פרוץ המלחמה השקענו רבות במיגון מתקנים והוספת מרחבים מוגנים.
מה אתם עושים בשבת?
"השבת מוקדשת לזמן איכות משפחתי - בילוי עם הילדים, ארוחות משפחתיות והרבה טיולים בטבע".

קראו גם:

מי מכין את ארוחת שישי?
אני הבשלן בבית. אני אוהב בעיקר להכין בשר מעושן, עם הטעמים הכי מיוחדים".
מה השעה האהובה עליך בסופ"ש?
"יום חמישי בערב, סוף השבוע מתקרב, הילדים הולכים לישון והכל הופך להיות רגוע ושלו יותר. בנוסף, השעה הכי יפה בעיניי היא לפני כניסת שבת, כשהשמש שוקעת ורואים ברחוב את האנשים שהולכים לבית הכנסת ובאוויר יש את הריחות של ארוחת שישי. זו שעה משמעותית מאוד שמזכירה לי את הילדות ובראשי אני שומע מנגינה שהייתה מתנגנת באופן קבוע ברדיו של שנות ה-80 וסימלה את כניסת השבת".
זיכרון ילדות משבתות.
"בית ההורים, ריחות של בישולים וחמין של שבת. אין יותר טוב מזה".
שיר מועדף לשבת?
"מתנות קטנות של רמי קלינשטיין".