שינויים בתזמון הרמזורים בצומת אושרת גורמים שוב להיווצרות פקקים לנוסעים מנהריה ואליה דרך כביש 4. כך טוענים תושבים שהתלוננו כי כל פניותיהם לחברת נתיבי ישראל לשנות בחזרה את התזמון של הרמזורים, עלו בתוהו.
תושב נהריה העלה בפורום נהריה פוסט: "למישהו מזיז שחברת נתיבי ישראל מוצאים כל פעם איך לגרום לתושבי הצפון ולנהריינים להיתקע בפקקים מטורפים על כביש 4, ללא צדק וללא צורך? והפעם ה"כוכבת" צומת שמרת דרום. שבוע שאני פונה יום יום לנתיבי ישראל ולמשטרת התנועה, אך אין מענה אמיתי. הם שינו את התזמונים של הצומת כאילו קבעו עובדה ואין דרך חזרה. אז מי שיוצא עם רכב מנהריה או שחוזר או שמזמין אורחים, ממליץ בחום לעזוב את העיר האהובה הארורה המקוללת בסתימת עורקים ראשיים ללא טיפול. מאמין שבעתיד זה יחמיר, אז תכל'ס אין עתיד בצורה כזו".
1 צפייה בגלריה
פקקים בנהריה
פקקים בנהריה
פקקים בנהריה
(צילום ארכיון: נחום סגל)
קראו גם:
גולש אחר הסביר כי הרמזורים בצומת הוחלפו מישנים לחדשים, ובפועל הזמן הירוק ברמזור לכיוון נהריה וממנה קוצר, בעוד הזמן הירוק לפונים לתוך הקיבוץ הוארך.
"יוצא הרבה פעמים שאין בכלל רכב שמחכה לפנות לתוך הקיבוץ, אבל הרמזור שם ירוק זמן רב, בזמן שהרמזור של התנועה מדרום נשאר אדום. בקיצור: כבר שדרגו, מה היה קשה לשים מערכת רמזורים חכמה (וקיימות כאלו כבר שנים) שתתזמן לבד ירוק למי שרוצה לפנות לשמרת רק כאשר באמת יש רכב? הקמצנות של המדינה... העיקר לומר עשינו ושדרגנו את הדרך".
בשנים האחרונות בוצעו מספר פעולות כדי להקטין את הפקקים לכיוון נהריה בשעות הערב, ומנהריה בשעות הבוקר, ובשנה האחרונה התלונות על פקקים לאורך כביש 4 פחתו.
מנתיבי ישראל טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות קיבוץ