מרים מורן, גמלאית בת 69 מקיבוץ יסעור, נהרגה בסוף השבוע שעבר בעת טיול גמלאים שארגנה המועצה האזורית מטה אשר בנחל עמוד. היא הובאה למנוחות ביום ראשון, כאשר רבים מבני משפחתה וחברי הקיבוץ מלווים אותה בדרכה האחרונה.
2 צפייה בגלריה
מרים מורן ז"ל
מרים מורן ז"ל
מרים מורן ז"ל
(צילום: פרטי)
מורן נפלה מגובה 8 מטרים בעת טיול באזור נחל עמוד. אנשי יחידת חילוץ גולן הוזעקו לחלץ אותה, ומצאו אותה פצועה באורח אנוש.
חובשי צוות הרפואה של היחידה יחד עם חובשי מד"א ירדן ביצעו בה פעולות החייאה והזניקו מסוק ח"א. פראמדיק של יחידת 669 קבע בסופו של דבר את מותה, והמסוק פינה אותה אל מחוץ לנחל.
פרמדיק מד"א, שמעון אקנין, סיפר: "מדובר באירוע עצוב, האישה נפלה בעומק השטח של נחל עמוד, במקום שאין גישה לרכב, וירדנו רגלית למקום. חובשת שליוותה את המטיילים החלה להעניק לה טיפול רפואי, ובסיוע טלפוני ממוקד מד"א החלו לבצע פעולות החייאה, שנמשכו בסיוע יחידת חילוץ, צוות רפואי של יחידת 669 של חיל האוויר וצוותים של מד"א. ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותה של האישה בשטח. טיול שהסתיים בטרגדיה קשה".
2 צפייה בגלריה
מאמצי החילוץ
מאמצי החילוץ
מאמצי החילוץ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
קראו גם:
משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "מרים מורן ז"ל שנהרגה בטיול בנחל עמוד בעת טיול, הוא אבידה גדולה לכולנו. בית יסעור, הקהילה, המשפחה וכל מוקיריה של מרים כואבים והמומים.
"הכרתי אישית את מרים, שהוריה היו ממייסדי יסעור. היא עסקה והייתה שותפה שנים רבות בתהליכי ניהול וההפרטה בקיבוץ, והיתה כתובת לכל פונה. לבי עם המשפחה ועם כל בית יסעור ואוהביה".
מורן לא הייתה נשואה ולא היו לה ילדים. יהי זכרה ברוך.
לעדכונים - חדשות הקיבוץ