טקס מחווה לגיבור מקיבוץ שמיר: הילד שני היינבך שנלחם באומץ במחלת הסרטן. האירוע המיוחד נערך השבוע במשחק של הפועל "נופר" גליל עליון מול מכבי תל אביב. היה זה טקס ראשון במסורת שפתחה הקבוצה למען ילדי ותושבי הקהילה בגליל.
1 צפייה בגלריה
שני היינבך
שני היינבך
נציגי הנהלת הקבוצה מעניקים לשני ואמו תשורה על הפרקט
(צילום: גיל נוימן)
שני, תלמיד כיתה ב' בבית הספר "לב העמק" מתמודד מגיל צעיר מאוד עם מחלה לא פשוטה. הוא לוחם אמתי, אוהב כדורסל, אוהד את הקבוצה, ומשחק בבית הספר לכדורסל של הפועל "נופר" גליל עליון, בקבוצת שמיר.
בהפסקת המשחק עלו שני ואמו רוני, לפרקט וקיבלו תשורות מאנשי הקבוצה והספונסרים.
"שני עובר דרך מאוד ארוכה, כבר שש שנים מתמודד עם מחלת הסרטן, ועושה את זה בהשראה ובגבורה. המחווה של מועדון הכדורסל שלאחרונה הוא גם הצטרף לשחק בו, ריגשה ושימחה אותו ואותנו מאוד. הרגע הזה של לעצור ולעשות למענו דברים מעין אלו יוצרים חיזוק מאוד גדול משמעותי", סיפרה רוני היינבך, אמו של שני.
חיים רייכבך יו״ר העמותה ויוזם הפרוייקט, הוסיף ואמר: "שני הוא גיבור אמיתי שאוהב את היום יום ומתמודד עם כל הקשיים בעזרת משפחתו המדהימה כאשר אמו של שני, רוני, מלווה אותו במסירות נפש. אנחנו בהפועל "נופר" גליל עליון שמחים על האפשרות לחזק את שני, ולהעניק לו את החיבוק הכי גדול שאנחנו יכולים. נעשה את הכל כדי להגיע לכל ילד וילד שצריך חיזוק דומה לזה ששני קיבל".

קראו גם:

במשחק הבית של הפועל "נופר" גליל עליון מול הפועל "מגדל" ירושלים שייערך ביום ראשון הבא יערך טקס לכבודו של דניאל בן-אהרון מקרית שמונה, שנלחם בלוקמיה. בנוסף יכבדו בקבוצה את זכרו של מישל מויאל ז"ל, הספורטרפיסט הוותיק של הקבוצה, שהלך לעולמו לפני מספר שבועות.