ספרי על עצמך
"אני עובדת במרכז הרפואי העמק משנת 1976 ומרגישה כאילו כל יום בעבודה זה היום הראשון. הגעתי לעמק ממש נערה צעירה מיד בסיום לימודיי בבית הספר למנהל בחיפה, התחתנתי, עברתי כברת דרך ארוכה בהמון מרפאות: עיניים, עור, אולטרסאונד נשים, פוריות, אף אוזן גרון ועד לתפקידי האחרון בראומטולוגיה ואנדוקרינולוגיה מבוגרים. 48 שנות עשייה".
2 צפייה בגלריה
יפה שלם
יפה שלם
יפה שלם
(צילום: המרכז הרפואי העמק)

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?
"העמק הוא ממש בית בשבילי, כאן נולדתי וכאן נולדו לי ילדיי. יותר מהכל אני אוהבת את האנשים שעובדים יחד איתי. הצוות שלי סומך עליי, אני כמו אמא בשבילם. דואגת לכל אחד, אחראית על הגיבוש בין כולם, ימי כיף, חגים, ימי הולדת וחגיגות, אני לא שוכחת אף אחד ודואגת לחגוג לכולם. עכשיו במלחמת 'חרבות ברזל' שרבים מאנשי הצוות היו במילואים, דאגתי לכולם ובדקתי מה שלומם כל הזמן. המטופלים שלי חשובים לי ואני מקפידה לתת לכל אחד שמגיע יחס אישי, להסתכל בעיניים ולשאול אותם איך הם מרגישים? יש לי קשר הדוק במיוחד עם המטופלים שמקבלים טיפולים ביולוגיים. אלו מטופלים שמגיעים לטיפולים בתדירות גבוהה, כל שבועיים או כל חודש, ויש להם אפילו את הטלפון הנייד שלי. אני מקשרת בינם לבין הצוות שמטפל בהם, אני זמינה להם בכל שעה והם מאוד מעריכים את זה".

2 צפייה בגלריה
בית חולים העמק
בית חולים העמק
בית חולים העמק
(צילום: דוברות המרכז הרפואי העמק)

איך את מסכמת את כל השנים בעמק ומה התכניות לעתיד?
"אני מסכמת בהתרגשות גדולה. עבדתי עם צוותים מדהימים, הקשר עם האנשים כאן מחמם את הלב. כל השנים התמסרתי לעבודה ועכשיו זה הזמן שלי לנוח, לעסוק בתחביבים שאני אוהבת. אני מאוד אוהבת לעשות ספורט, יש לי בבית סטודיו לאימוני כושר, אז אני אמשיך להתאמן הרבה. אני רוצה לפתח את כישורי הציור שלי ולהתחיל חוג קרמיקה. אני מתכננת להעשיר את עצמי בלימודים ובעיקר ליהנות. כמובן שאוסיף גם התנדבות אבל עדיין לא החלטתי במה".
איך נראית השבת שלך?
"יום שישי בבוקר מתחיל בזמן איכות עם בעלי. אנחנו יוצאים לארוחת בוקר בבית קפה. בנוסף, אני לא מוותרת על אימון בוקר של שישי, בעיקר אימוני כוח".

קראו גם:

מי מכין את ארוחת שישי?
"אני".
מה בתפריט?
"מנות הדגל שלי הן קציצות דגים, קוסקוס, וכל מיני מטעמים שמשתנים משישי לשישי: תבשילי בשר ועוף, ממולאים, דגים ומרקים. אני מארחת אחת לשבועיים את כל הילדים וכשלא מארחת, אני מתארחת אצלם".
מה השעה האהובה עלייך בסופ"ש?
"ההליכה של שישי בבוקר".
שיר מועדף לשבת
"אוהבת מאוד את כל השירים של פבלו רוזנברג".
על מה לא תוותרי בשבת?
"על המשפחתיות. זה הכי חשוב לי וההנאה הכי גדולה שלי זה לטייל עם הילדים והנכדים שלי".