בקיבוץ גדול באזור השרון התקבלה בחודשים האחרונים תלונה מפי אחת החברות כי חבר אחר, שמועסק כמנהלה האישי במסגרת עבודתה בקיבוץ, לכאורה הטריד אותה מינית.
1 צפייה בגלריה
המקור אנונימי, לכן הם לא מוסרים מידע. צילום המחשה: שאטרסטוק
המקור אנונימי, לכן הם לא מוסרים מידע. צילום המחשה: שאטרסטוק
המקור אנונימי, לכן הם לא מוסרים מידע. צילום המחשה: שאטרסטוק
החברה, ששמה שמור במערכת, סיפרה על ההטרדה שלטענתה עברה לאחראיות למניעת הטרדה מינית בקיבוץ, ואלו שיתפו בעניין את הנהלת הקהילה. בתום דין ודברים בין הצדדים, הוחלט לבסוף שלא להגיש תלונה במשטרה.
בתגובה למקרה הוציאה מנהלת הקהילה בתחילת חודש ינואר האחרון מכתב לחברים בזו הלשון: "במהלך החודשים האחרונים אנחנו מטפלים בתלונה אשר הוגשה לאחראיות למניעת הטרדה מינית בקיבוץ. חשוב לנו ליידע שבעלי התפקידים האחראיים לטיפול בנושאים אלו בקהילה מלווים את האירוע באופן שוטף, אחראי ומקובל על הנוגעים בדבר.
"במידה ויפנו אליכם אמצעי תקשורת כלשהם - אנא העבירו אותם למנהלת הקהילה. אודה על שיתוף הפעולה על מנת שנוכל להתנהל בכבוד ובאחריות מול כל הנוגעים בדבר", דברי מנהלת הקהילה.
המתלוננת אישרה בפני מיינט קיבוץ את פרטי המקרה, אך סירבה להוסיף פרטים על הרקע. פניות ליו"ר העסקי של הקיבוץ וגם למנהלת הקהילה לקבלת תגובה נתקלו בשלילה, בטענה שהמקור למידע הוא "מקור אנונימי מתוך הקיבוץ" ואין בכוונתם להשיב על שאלות בנושא.