התפתחות דרמטית בבחירות למועצה האזורית עמק יזרעאל? במליאת המועצה האחרונה הודיע ראש המועצה, אייל בצר, כי טרם גיבש החלטה סופית האם יתמודד בבחירות השנה לקדנציה נוספת.
1 צפייה בגלריה
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
(צילום: שרון צור)
כידוע, במרוץ על הראשות כבר מתמודדים שלושה: סגן ראש המועצה שי יזרעאלי (כפר יהושע), עפרי רביב (חנתון) ושלומית שיחור־רייכמן (תמרת).
ראש המועצה בצר הפתיע בישיבת המליאה כשהתייחס לנושא הבחירות והזים את השמועות שאינו מתכוון להתמודד. בצר אמר לכלל חברי המליאה כי הוא מודאג מאוד מהמצב במדינה וכמו כן סקר בפניהם מספר איומים מרכזיים שעומדים בפתחו של העמק.
בצר הבהיר לחברי המליאה כי זה שהוא עדיין לא החליט אם ירוץ שוב לתפקיד ראש המועצה לא אומר שהאופציה ירדה מהפרק. בין היתר אמר בצר כי "כדמוקרט במדינה חופשית אפשרתי לכל מי שרוצה להתמודד לתפקיד ראש המועצה לעשות זאת'".
בצר מכהן בתפקיד ראש המועצה החל מקיץ 2006 ולאחרונה נבחר להיות יו"ר אשכול גליל עמקים. בכל מערכות הבחירות הוא נהנה מתמיכה רחבה וניתן להעריך כי אם יתמודד ככל הנראה ייבחר שוב.

קראו גם:

בתוך כך חשוב לציין כי הצהרתו מעמידה את השחקנים הפוליטיים בדריכות, שכן במידה ויחליט להתמודד אזי המפסיד הגדול ביותר יהיה המועמד סגנו ויו"ר הוועדה לתכנון ובניה יזרעאלים, שי יזרעאלי, שחזר ואמר שלא יתמודד מול בצר ואף יחבור אליו במידה ויבחר לרוץ. כמו כן יהיה מעניין לראות כיצד תגיב שלומית שיחור־רייכמן, שלטענת בצר אמרה לו כי תסיר את מועמדותה בהתאם.
בנוסף, סגניו השניים של בצר, דליה אייל ואבי סמוביץ', שחברו לאחרונה לשיחור־רייכמן יתכן ויצטרכו לבחור בין עזיבת מחנה ה'יחד' וחזרה למחנה של בצר או להמשיך ולתמוך במועמדותה של שיחור־רייכמן.