תחביב אישי: "לקרוא ספרים. בימי חמישי אני אוהב לבשל לקראת שבת".
2 צפייה בגלריה
אסי גסטפריינד
אסי גסטפריינד
אסי גסטפריינד
(צילום: גיל נחושתן)

מקצוע אהוב/לא אהוב כתלמיד: "תמיד אהבתי את מקצועות השפה והספרות. להיחשף לעולמות חדשים, להכיר דמויות חדשות. מקצוע פחות אהוב ויותר מאתגר, היה כל מה שקשור למתמטיקה, פחות התחברתי לזה".
איזה תלמיד היית? "תלמיד טוב. בעיקר מעורב חברתית בהמון פעילויות. היו לי ציונים טובים, תלמיד סקרן ושואל".
רגע בלתי נשכח כמורה: "היו טיולים שבהם נתנו אחריות לתלמידים, הם היו צריכים ללמוד לאן אנחנו נוסעים, להכין מראש את הלימוד על המקום שאנחנו נוסעים אליו ואז תלמידים העבירו לתלמידים אחרים כל מיני נקודות מידע חשובות. היו תלמידים שהיו אחראים על האוכל. לראות את האחריות שעוברת אליהם ושהם לוקחים אותה, זה היה בלתי נשכח".
מה יש לך במגירה הראשונה בשולחן במשרד? "עטים, דפים ומחברות שאני כותב בהן".
למה רצית להיות מנהל? "הייתי בתוכנית של המחוז שנקראת 'מישהו לרוץ איתו', המנהל שלי לקח אותי לשם וטיפחו אותי, גם המפקחים לימדו אותי את הדברים שאני צריך לקראת התפקיד הזה. זה תפקיד משפיע וחשוב שבו אתה נוגע בנפשות של אנשים".
ספר קריאה שאתה ממליץ לתלמידים לקרוא: "הספר 'אורי' של אסתר שטרייט-וורצל. זה ספר מכונן, שהשפיע עלי ועל כל בני דורי. יש בו הכל, מתח ודרמה ובטח בשביל ילדים ונוער. זה ספר שמדבר גם על בעיות חברתיות וגם מציע פתרונות".

2 צפייה בגלריה
אסי גסטפריינד
אסי גסטפריינד
אסי גסטפריינד
(צילום: גיל נחושתן)
קראו גם:

דמות היסטורית ישראלית שאתה מעריך: "דוד המלך. היא דמות שמגיעה כאנדרדוג, הילד הצעיר בבית ובכל זאת הוא משך תשומת לב גם מבחינת התכונות שלו וגם מבחינת הכישרון המוזיקלי שיש לו. הוא הצליח לאחד סביבו כל כך הרבה אנשים והגיע להישגים גבוהים. ספר 'תהילים' שהוא כתב משפיע על כולנו".
מהם כללי המשמעת שלך? "בראש ובראשונה לתת אמון. אני מאוד מאמין בשיח עם הילדים שמוביל אותם לאיזושהי הבנה והסכמה ביחד עם המורים וההנהלה בשביל להגיע לדרכים נכונות בבית הספר".
הטיפ הכי גדול שאתה יכול לתת לתלמידים שלך: "לחלום. להציב יעדים, לצייר תמונת סיום ורודה ולשאוף לשם".