ליאור בוסקילה בן 43, בעל מספרה שהעסק שלו ומקום מגוריו נמצאים בקיבוץ הסמוך למגדל העמק, נעצר בחשד לפגיעה בשתי בנות 8, ואפשרות כי מדובר במי שהוא אולי פדופיל סידרתי לכאורה.
1 צפייה בגלריה
ליאור בוסקילה
ליאור בוסקילה
ליאור בוסקילה
(צילום באדיבות המשטרה)
חבריו ומקורביו מעיר מוצאו מגדל העמק, זועמים וטוענים כי מדובר בעלילה שנרקמה עליו מצידם של בני הקיבוץ בו הוא מתגורר, במטרה להוציא אותו מהקיבוץ בו הוא מתגורר ובו גם המספרה שלו.
"קשה להם לקיבוצניקים לקבל את זה שיש אצלם בן מגדל העמק שגר אצלם עכשיו וגם יש לו עסק מצליח אצלם ביישוב. סתם משחירים אותו. אין סיכוי שבעולם", אומרת בזעם תושבת מגדל שכמו לא מעט מחבריה ותושבי העיר הביעו הבוקר זעם על הסיבה למעצרו.
קראו עוד >>>
זאת בעקבות הודעה שיצאה היום מטעם תחנת משטרת מגדל העמק, אשר פנתה היום בבקשה לאיתור של קורבנות נוספים אולי מצידו של בוסקילה שמעצרו הוארך היום באולם המעצרים של בית משפט השלום בנצרת בחמישה ימים. "כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרה", הודיעה דוברות מחוז הצפון.
במשטרה מסבירים כי בעקבות חקירת שתי הילדות שטוענות כי נפגעו בשילוב חוקרת ילדים מטעם משרד העבודה והרווחה, הוחלט על מעצרו של בוסקילה, וכי אופי העסק ומיקומו, העלה את האפשרות לחשד כי קיימות נפגעות נוספות. זאת מן הטעם שחלק מהאירועים שנחקרו, מקושרים למספרה.
אחיו של בוסקילה פרסם הבוקר פוסט בפייסבוק בעקבות מעצרו של אחיו וכתב: "אהלן חברים. חייב לשתף אתכם שמנסים לתפור לאחי תיק פלילי על תקיפה והטרדה של קטינות. מי שמכיר את אחי ליאור יודע שאין סיכוי שיעשה דבר כזה. נוכיח הכול במשפט. ליאור אח שלי אוהב אותך תהיה חזק אנחנו איתך".
הפוסט של האח גרף עשרות תגובות תמיכה באח הספר העצור, אותו כולם מכירים כדמות אהובה, כמו גם נאצות כלפי כל מי שמעליל עליו.
לכל העדכונים - חדשות הקיבוץ