אבל כבד נפל על נוף הגליל: השחקן זבולון מושיאשווילי שנולד וגדל בעיר הלך הלילה (שישי) לעולמו והוא בן 52. הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בעיר.
2 צפייה בגלריה
זבולון מושיאשוילי
זבולון מושיאשוילי
זבולון מושיאשוילי
(צילום: יובל חן )
מושיאשווילי פרץ לחיינו כ"ששי" בסדרה "שמש" ומאז הוא כבר הספיק לשחק בעוד לא מעט סרטים ("חמש דקות בהליכה", "הדילרים", "שושנה חלוץ מרכזי" ועוד), בסדרות טלוויזיוניות ("קטמנדו" למשל) וגם בהצגות תיאטרון ("חלק אינטגרלי" ו"קופיקו").
על תפקידו 'ששי' אמר מושיאשווילי בריאיון מיוחד שהעניק ל'מיינט העמק' ביום הולדתו ה-50: "אני משתדל לאהוב את ששי בכל מצב. מצד אחד מתרגלים אליך לדמות אחת אז חושבים שאתה יודע לעשות רק את הדמות הזו וזה מתלבש עליך ולא עוזב אותך. מצד שני, ששי גם פתח דלתות ואני לא מצטער על כלום. תודה לאל על כל מה שהקדוש ברוך עושה".

2 צפייה בגלריה
זבולון מושיאשוילי
זבולון מושיאשוילי
זבולון מושיאשוילי
(צילום: יובל חן )

קראו גם:

על עיר הולדתו נוף הגליל אמר באותו ריאיון: "אני יודע שאני מתגעגע לגיל התיכון, לחיים בנצרת עלית של אז. עד התיכון הייתי ביישן ומכיתה י' ועד י"ב, כשהצטרפתי לנוער העובד והלומד, היה לי נהדר. מהמורים שלימדו אותי בנצרת עילית אני זוכר את רונית. היא הייתה מורה בחוג לדרמה שמאוד השפיעה עליי. היא נתנה לי ביטחון. אני זוכר שכשנפגשנו בפעם הראשונה היא חשבה שאני לומד במגמה הזאת כבר שבע שנים. אני, הילד המופנם והביישן, והיא פתאום ראתה בי את הפוטנציאל. זה מאוד מאוד הרים לי.
"אני זוכר כמובן גם את המשורר והסופר יצחק וקנין, שהיה עובד איתי על הגשה נכונה של שירה. העבודה איתו גם נתנה לי ביטחון מאוד גדול שעזר לי בהמשך הדרך".
בשנה וחצי האחרונות בריאותו של מושיאשווילי הידרדרה מאוד והוא נאלץ להתאשפז לעיתים תכופות. כל העת חבריו מנוף הגליל ובכלל עטפו אותו באהבה והתפללו להחלמתו.
"איבדנו חבר אהוב מאוד. קשה לעכל את הבשורה הזו שנחתה עלינו באמצע הלילה. קיווינו כל הזמן שהוא יתאושש ויחלים", אמר חברו הקרוב יואב מנוף הגליל, "כבר כמה שעות אני בוכה. היה שחקן ענק. מוכשר מאוד. נמצא את הדרך שתמיד יזכרו אותו".

יהי זכרו ברוך.