נציגי קבוצת הפועל "נופר" גליל עליון, יו"ר הקבוצה, טמיר אברהמס וחבר הועדה המקצועית עמית גל נפגשו עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר לפגישת הכרות וקידום הספורט בגליל העליון.
1 צפייה בגלריה
ארנה בגליל עליון
ארנה בגליל עליון
ראשי הפועל גליל עליון אחרי הפגישה עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר
(צילום: פרטי)
השלושה דנו על בניית 'ארנה' - אולם ספורט גדול ורב-תכליתי באזור האולם הקיים בכפר בלום, שיהווה מרכז לתרבות וספורט וישרת את כל איזור הצפון מטבריה דרך חצור, צפת, ראש פינה, ישובי רמת הגולן, קרית שמונה ואצבע הגליל, וכמובן יהווה גם את האולם הביתי של הפועל גליל העליון.
אנשי הקבוצה התרשמו מחזונו של השר זוהר הקמת אקדמית ספורט בגליל. לתפיסתו של השר ילדים ונוער מרחבי הארץ יגיעו ללמוד בבתי הספר באיזור ויקבלו מעטפת מקצועית ומתקנים בענפי הספורט מגוונים ובהם - כדורסל, כדורגל, שחיה אתלטיקה ועוד.

קראו גם:

טמיר אברהמס: "ארנה לא בונים ביום אחד, אבל הגיע הזמן שנהיה כככל הקבוצות. בניית ארנה כמרכז קהילתי מתרחשת כיום בלא מעט ערים ואיזורים בישראל, אך בניגוד לכל איזור אחר, כאן היא באמת תהווה מרכז ייחודי איזורי לענפי ספורט רבים, ולספורטאים וספורטאיות מבכל גיל. הפרויקט יהווה כמובן מנוע צמיחה לאזור הגליל. וכולנו מחכים לו כבר שנים. על מנת להפוך את החלום למציאות על כל הגורמים להרתם למען המטרה החשובה הזאת בהקדם".