ערב השקה לקמפיין גיוס המונים – "מעניקים חיים להוספיס" – התקיים השבוע במתחם 'מארג' שבצומת כח. ההחלטה לקיים קמפיין גיוס המונים נבעה מהצורך לחבר עוד ועוד שותפים לעשייה החשובה והמבורכת, להעלות את המודעות בקרב הציבור לעשיית ההוספיס ולגייס משאבים הכרחיים לתפקודה של העמותה. הקמפיין יחל ביום ראשון 16.7.23 ויימשך עד יום חמישי 20.7.23.
1 צפייה בגלריה
צוות הוספיס גליל עליון
צוות הוספיס גליל עליון
צוות הוספיס גליל עליון
(צילום: ד"ר מיכה דה פריז)
עמותת הוספיס גליל עליון הוקמה בשנת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין ז"ל, במטרה להעניק טיפול תומך באיכות הגבוהה ביותר האפשרית לחולים במחלות מסכנות חיים, גישת ההוספיס מאפשרת למטופל סביבת חיים תומכת תוך שמירה על כבוד המטופל ומשפחתו, במיוחד בשלבים האחרונים של חייו.
הוספיס גליל עליון הוא הוספיס בית, הצוות המסור מספק את שירותיו בבית המטופל כשהוא נמצא בסביבתו המוכרת ובחיק המשפחה. השירותים ניתנים על-ידי צוות מיומן ומקצועי וכוללים הקלה על תסמיני המחלה ומתן תמיכה למטופל ובני משפחתו המטפלים בו. השרות מסייע למטופל ולמשפחתו בכל ההיבטים - פיזיים, נפשיים, רוחניים ומשפחתיים, של ההתמודדות עם מחלה מסכנת חיים.

קראו גם:

"אנשים למען אנשים, זה המוטו שמוביל אותנו במהלך קמפיין גיוס ההמונים", אמרה מנכ"לית ההוספיס, דפנה אברהמס, והוסיפה כי, "הטיפול של ההוספיס מאפשר למטופל להימצא בביתו, בסביבתו הטבעית ובחיק משפחתו ולהרגיש שעד הרגע האחרון, האפשרי, הוא זה המקבל החלטות הנוגעות להתנהלותו מבלי שנכפים עליו טיפולים העשויים לגרום לו סבל מיותר."
כל מי שמעוניין לתרום לעמותה, המשרתת אותנו בנאמנות בשעותינו הקשות ביותר, מוזמן ליצור קשר עם מנכ"ל ההוספיס, דפנה אברהמס 0505651920.