טרגדיה בקיבוץ יפעת: המורה והמחנכת סיגלית בדאור-שכנר, שחינכה דורות של תלמידים, הלכה לעולמה בטרם עת בגיל 53 לאחר שנאבקה במשך ארבע שנים במחלת הסרטן.
2 צפייה בגלריה
סיגלית בדאור-שכנר
סיגלית בדאור-שכנר
סיגלית בדאור-שכנר
(צילום באדיבות המשפחה)
סיגלית בדאור-שכנר ז"ל נולדה וגדלה בכפר החורש. היא התחנכה בבית הספר העמק המערבי ביפעת וכשהשלימה את לימודיה חזרה אליו והפעם כמורה ומחנכת.
בשנים האחרונות היא עבדה כמחנכת בחטיבת הביניים של בית הספר ובמקביל ריכזה את תלמידי השילוב במרכז הלימודי. "סיגלית הייתה האור הכי גדול שהיה אפשר לפגוש. היא הייתה טובת לב ומחויבת לכולם", ספדה לה חברתה עפרי טל-אברמוביץ, "כל מי שהיה זוכה לפגוש אותה, היה מקבל אור ואופטימיות. הייתה לה אהבת אדם. היא מהאנשים האלה שאתה אומר שהם צריכים להיות במערכת החינוך. אני הגעתי לראיון עבודה לעבוד במרכז הלימודי והיא והיועצת ומנהלת חטיבת הביניים קיבלו אותי לעבודה. עכשיו אני זוכה ללמד את הבן שלה".
בדאור-שכנר ז"ל הייתה ידועה במסירותה הרבה ובדאגתה לתלמידים שהיו כל עולמה. "המרכז הלימודי הוא בית לתלמידים הרבה בזכותה. האובדן שלה הוא לא פשוט", מוסיפה טל-אברמוביץ, "היא דאגה שהמקום הזה יהיה בית חם ועוטף עבור התלמידים וגם עבור הוריהם שהאמינו בסיגלית ואהבו אותה והיו אסירי תודה על העשייה שלה למען הילדים".

2 צפייה בגלריה
סיגלית בדאור-שכנר
סיגלית בדאור-שכנר
בדאור-שכנר ז"ל ובעלה אלעד
(צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם:

כאמור, במקביל לעבודתה במרכז הלימודי הייתה בדאור-שכנר גם מחנכת בחטיבת הביניים ושותפה מלאה בכל העשייה בבית הספר: "אם היה צריך להתנדב למשהו, סיגלית התנדבה ותרמה והכל ברוחב לב ובאנרגיה חיובית טובה, כולם אהבו אותה והתגייסו עבורה תמיד".
ביום שישי שעבר היא הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. להלווייתה שהתקיימה בקיבוץ יפעת הגיעו רבים לחלוק לה כבוד אחרון, ביניהם רבים מתלמידיה ובוגריה לאורך השנים.
"היא נלחמה כמו לביאה. את כל מי שדיבר איתה היא חיזקה באופטימיות שלה ואמרה שהכול יהיה בסדר ושהיא תחזור ותלמד בבית הספר. היא הייתה אוהבת אדם ואשת חינוך במהות שלה. כל מי שסיגלית נגעה בלב שלו הרגיש נגיעה חזקה ומשמעותית", אמרה חברתה.
סיגלית הותירה אחריה את בעלה אלעד, ארבעה ילדים, עדן, תום, נדב ואביב.