התפתחות דרמטית במרוץ לראשות המועצה האזורית הגלבוע: המועמד שניר פרידמן ממושב רמת צבי הודיע השבוע על פרישה מהמרוץ ובמקביל הצהיר על תמיכה במועמדותו של דני עטר.
1 צפייה בגלריה
דני עטר ושניר פרידמן. מאחדים כוחות
דני עטר ושניר פרידמן. מאחדים כוחות
דני עטר ושניר פרידמן. מאחדים כוחות
(צילום: פרטי)
בתחילת פברואר השנה הכריז פרידמן על התמודדות על ראשות המועצה. מאז הוא חרש את השטח, נפגש עם תושבים והכין תוכניות, אך ככל שחלף הזמן ולאור סקרים פנימיים שנחשף אליהם, לדבריו, הבין כי סיכוייו להיבחר לא גבוהים. לפיכך החליט השבוע, כאמור, לפרוש ולהביע תמיכה בעטר, שלטענת פרידמן, צפוי להיבחר בבחירות בסוף אוקטובר לראשות המועצה.
"בתחילת הקמפיין שלי הצהרתי שאני רץ כדי לנצח. לא בשביל הפעם הבאה ולא בשביל ספקולציות, אלא בשביל הגלבוע כי חשבתי שזה נכון להחליף את ראש המועצה", הסביר פרידמן את החלטתו, "מאז שהכרזתי עשיתי מספר סקרי עומק ובהם נחשפתי למגמה ברורה שאין סיבוב שני בבחירות בגלבוע. כלומר כל המתמודדים לא מצליחים להביא את דני עטר לסיבוב שני והוא מנצח כבר בסיבוב הראשון. לאור זאת המרוץ מבחינתי מיותר. אין שום סיבה לגרור את הגלבוע למערכת בחירות רוויות יצרים".
למה החלטת להביע תמיכה בדני? יכולת לפרוש ולהישאר ניטרלי.
"אני פה בשביל הגלבוע. אני חייל של הגלבוע ולכן חשוב לי להביע עמדה. רצתי לראשות כדי לדאוג למקום שאני גר בו ולא לחפש לי מקום עבודה. דני הוא האיש הכי נכון היום להוביל את הגלבוע – הוא מנוסה, הוא מקושר וגם הרקע שלו מדבר בעד עצמו. אני מאמין שדני עטר יהיה ראש המועצה הבא. הצטרפותי אליו למעשה סגרה את הסיפור בבחירות בגלבוע".
מה ייצא לך מהתמיכה בדני?
"אני חייל של הגלבוע. לא יוצא לי מזה שום דבר ולא הובטח לי שום דבר. אני מאמין בדני וזה הזמן הנכון שהוא צריך להגיע לכאן".

קראו גם:

ממטה הבחירות של דני עטר ברכו על המהלך של פרידמן ואמרו: "אנחנו רואים בהצטרפות של שניר ביטוי נוסף לסחף הגדול שיש בשבועות האחרונים לכיוונו של דני. שניר הוא דמות חשובה בגלבוע ואנחנו רואים בו כמי שיכול לעזור לגלבוע בעולמות התוכן שבהן פעל כבר כמו קליטה של משפחות חדשות. ההצטרפות של שניר חשובה כדי לבסס את הבחירה של דני לראש המועצה הבא".
בתוך כך, בתחילת השבוע הודיע דודי בונפיל, חבר מליאה מזה עשור אשר כיהן כסגן ומ"מ ראש המועצה של עובד נור, על תמיכה בעטר לראשות המועצה. בונפיל הסביר את תמיכתו וכך נכתב בדף הפייסבוק של עטר: "לדני הניסיון הניהולי ויכולת הביצוע מהגבוהות ביותר שהכרתי. אני מאמין ובטוח שדני בא לעבוד. הוא האיש הנכון במקום הנכון".