קיבוץ מזרע נערך להלוויה של אלון ברנר, שנהרג ביום חמישי האחרון בזמן שעבד ברפת של הקיבוץ. ברנר נפגע מטרקטור וגורמי הרפואה שהוזעקו לרפת נאלצו לקבוע את מותו במקום.
3 צפייה בגלריה
אלון ברנר
אלון ברנר
אלון ברנר
(צילום: דוד עינב)
ההלוויה תיערך מחר (ראשון) בשעה 15:00 בבית העלמין של מזרע. מהקיבוץ נמסר כי אוטובוסים יעמדו לרשות העולים לבית העלמין בשעה 14:30 בחנייה. אחרי ההלוויה מוזמנים המשתתפים למועדון לחבר.
ברנר בן ה-60 נולד וגדל בקיבוץ מעוז חיים להוריו יוחי ותלמה והוא נינו של הסופר יוסף חיים ברנר. הוא השאיר אחריו את אשתו פועה וארבעת ילדיהם - אור, אייל, אופיר ואיתי. להלוויה צפויים להגיע רבים כדי לכבד אותו בדרכו האחרונה.

3 צפייה בגלריה
אלון ברנר
אלון ברנר
ברנר. תמיד חקלאי
(צילום: דוד עינב)

מאז שנודע שברנר הוא ההרוג אבל גדול ירד על הקיבוץ, עמק יזרעאל ומקומות רבים ברחבי הארץ. "הלם. אסון שאי אפשר להבין. נשמה טהורה הלכה מאתנו", אמר אחד מחבריו, "לראות את מה שכותבים עליו ברשתות החברתיות מעידה עד כמה אלון נגע בכל כך הרבה אנשים".
אבי חכם מעפולה, מאמן כדורסל בעברו וחברו של אלון, סיפר עליו בכאב: "אלון, כשמו כן הוא. בכדורסל היה חזק כעץ האלון. אחד כזה שאתה רוצה שיהיה אתך בקבוצה ולא נגדך. מקריב את גופו, סופג מכות ושריטות ולעולם, אבל לעולם לא התלונן. לדעתי מעולם לא קיבל עברה טכנית כי היה קשוח, אבל מנומס באותה מידה. כשם שהיה חזק פיזית הייתה לו נשמה של מלאך. כולו טוב. אין יום הולדת שלי שלא התעוררתי מצלצול ועל הקו אלון- ראשון המברכים ושואל מה שלום אישתי והילדים ומתעניין בכדורסל המקומי".

3 צפייה בגלריה
אלון ברנר
אלון ברנר
ברנר. נגע בהמון אנשים
(צילום: דוד עינב)
קראו גם:

חכם סיפר גם על הנתינה של אלון שהפכה אותו לדמות כל כך אהובה: "יש חבר אחרי ניתוח? אלון מתייצב לפחות פעם בשבוע ומבקר. שנים עבד במלכישוע עם נער שירד מדרך הישר. עזר בכל מקום לתשושי נפש ואף תרם כליה לרופא הקיבוץ מתוך נתינה טהורה. אלון, בן יקר לשבט ברנר, נקטף מאתנו ממש בטרם עת וערב חגיגות ה-100 לקיבוץ מזרע בו השתכן אחרי נישואיו. הוא היה אמור בימים אלו ממש להפיק ערב נוסטלגי של כל שחקני הכדורסל שצמחו במזרע לדורותיהם. הלב דואב על לכתו מאתנו ולעולם אנצור את דמותו. שולח חיבוק חם לכל שבט ברנר ומשתתף בכאבם".