סגן מ' בן 22, מהמועצה אזורית גליל עליון, סיים השבוע את קורס טיס 187 כטייס תובלה. היום (חמישי) הוא יעמוד על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה.
1 צפייה בגלריה
סגן מ'
סגן מ'
סגן מ'
(צילום: דובר צה"ל)

מ' הוא הבכור במשפחה ולו שתי אחיות קטנות, אמו עובדת במפעל בקיבוץ במועצה ואביו עובד כמנהל תפעול. מתחביביו של מ', לטייל ולעסוק במכונאות. לפני גיוסו לקורס, עשה מ' שנת שירות בשדה בוקר, שם היה מדריך טיולים, בתיכון הרחיב מ' את המגמות פיזיקה ומדעי המחשב ובמסגרת קורס הטיס הוציא תואר ראשון בניהול מערכות מידע.
על האווירה במגמה הוא מספר: "יש אווירה מצוינת במגמה, יש חדוות טיסה, כיף לקום בבוקר, כולנו אוהבים לטוס".
על רגעי משבר מהקורס מספר מ': "כשחברים טובים שלי הפסיקו השתתפות זה העלה בי תהיות, תמיד ליוותה אותי השאלה אם המקום שלי הוא פה או שבכלל הייתי צריך להיות לוחם בשטח, אבל התשובה תמיד הייתה לי ברורה".

קראו גם:

מ' מספר כי התקופה האחרונה לצל מלחמת 'חרבות ברזל' העלתה לו את המוטיבציה: "הבנתי שצריך להסתכל קדימה. אני מחכה להיות רלוונטי במלחמות הבאות, כרגע אני מתרכז בלהיות הכי טוב שאני יכול".
לאחר 3 שנים בקורס הטיס מסכם סגן מ' מסכם 3 שנים אינטנסיביות: "עברתי חתיכת דרך ועם זאת אני יודע שזה לא הדבר הכי גדול שאני אעשה לפחות ככה אני מקווה, רק במלחמה הבנתי למה צריך 3 שנים בשביל להיות צוות אוויר, אני מקווה שאשתמש בכלים שקיבלתי בקורס כדי להגיע כמה שיותר רחוק".