במרכז רפואי העמק התקיימה לאחרונה זו השנה העשירית התרמת שיער לחולות ומחלימות מסרטן, במסגרת המרכז לבריאות השד, כשכל התרומות עוברות לעמותת 'זכרון מנחם' בירושלים.
1 צפייה בגלריה
ליאור לינטצקי. דואגת תמיד להעלות את המודעות
ליאור לינטצקי. דואגת תמיד להעלות את המודעות
ליאור לינטצקי. דואגת תמיד להעלות את המודעות
(צילום: פרטי)

אחת התורמות היא ליאור לינטצקי מקיבוץ מרחביה, אחות במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים ונשאית של הגן BRCA שעלול להוביל להתפתחות סרטן בסיכון מוגבר. לינטצקי (36) עברה לפני שלוש שנים ניתוח לכריתת שד מניעתית ושבוע לפני היא תרמה את שיערה. עכשיו כחלק מהמאבק שלה לחיים היא עברה ניתוח נוסף לכריתת שחלות מניעתית ושבוע לאחריו היא תרמה שוב את השיער שלה.
"אני מרגישה בסדר גמור, אני שבוע אחרי", היא אומרת בהקלה, "בפעם הקודמת תרמתי את השיער לפני ניתוח כריתת השד כי אי אפשר להזיז את הידיים אז עשיתי אותו לפני כדי שבעלי יוכל לסרק אותי. הפעם עשיתי את הניתוח לכריכת השחלות בחודש אוקטובר, חודש המודעות כדי להעלות את המודעות ובמקרה זה יצא שבוע אחרי הניתוח".
זו הפעם הרביעית שלינטצקי תורמת את השיער שלה לחולות ומחלימות מסרטן. "המאבק של חולי הסרטן לא נגמר אף פעם ותמיד צריך עוד ועוד פאות ועוד שיער", היא מסבירה את החשיבות של התרומה הזו, "השיער שלי מתארך די מהר אז יוצא שכל שנתיים-שלוש אני תורמת בין 30-40 ס"מ של צמה. אני מאוד מקווה ומאמינה שהשיער שלי הולך למקומות הנכונים ולחולי סרטן ולמי שזקוק לזה מבחינה רפואית ומייצרים ממנו פאות".

קראו גם:

ציונה ביטון, מזכירת המכון לממוגרפיה במרכז לבריאות השד במרכז הרפואי העמק: "זו השנה העשירית שאני מארגנת מבצע התרמת שיער למען חולות סרטן. השנה גם אני תרמתי והתרגשתי מאוד. תודה לצוות המרכז לבריאות השד ולספרית שולה שמחון מעפולה שמגיעה כל שנה בהתנדבות".