מנכ"ל חדש לאיגוד התעשייה הקיבוצית: דגן לוין, בן קיבוץ מנרה והיום חבר קיבוץ צרעה, מונה לתפקיד במקומו של גיל לין שנחבר לראש המועצה האזורית מגידו.
1 צפייה בגלריה
דגן לוין
דגן לוין
דגן לוין
(צילום: יח"צ)

ללוין ניסיון עשיר בתפקידי ניהול כלכליים וציבוריים בתנועה הקיבוצית. לפני כשנה וחצי סיים שתי קדנציות כראש אגף כלכלה בתנועה הקיבוצית וכיהן כיו"ר הארגון הכלכלי האזורי משקי הרי יהודה, וכמנכ"ל קרן קמ"ע, ניר שיתופי, ועוד. לפני כן כיהן בתפקידי ניהול עסקי ופיננסי בקיבוצים.
כמו כן הוא כיהן כדירקטור בחברות תעשייתיות ובארגונים כלכליים ארציים ואזוריים של הקיבוצים. למד כלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים והוסמך כרו"ח. בנוסף הוא מקפיד להתנדב דרך קבע כחבר ועד בעמותות וייעץ לצוות הכלכלי במנהלת תקומה.

קראו גם:

"אני מודה לתנועה הקיבוצית ולהתאחדות התעשיינים על המינוי, ונלהב מההזדמנות להצטרף לצוות המקצועי והמסור של האיגוד במשימת העל של סיוע לפיתוח ולטיפוח התעשייה הקיבוצית, בעת חירום הנוכחית", אמר לוין, "המשימה הדחופה והקריטית של האיגוד היא לסייע לשיקום ולחוסן של מפעלי הנגב המערבי וגבול הלבנון, המהווים עוגן מרכזי לשיקום קיבוצי חבל תקומה והגליל העליון והמערבי. זאת, לצד המשימה הקבועה – יצירת ערך מתמשך, רלבנטי וחדשני לקיבוצים ושמירה על ערכי הזהות של התעשייה הקיבוצית".