בני זוג שהכירו מימי התיכון נישאו והקימו משפחה. לאחרונה, כשהחליטוו להפריד כוחות, הגיעו למשרדה של עו"ד זוהר רון.
השניים סיפרו שהעניינים ביניהם החלו להשתבש כשהאישה רכשה השכלה, עבדה, גילתה את העולם והתפתחה.
2 צפייה בגלריה
הקרייריסטית שגילתה שבעלה טיפש
הקרייריסטית שגילתה שבעלה טיפש
הקרייריסטית שגילתה שבעלה טיפש
(צילום: shutterstock)
לבעלה היו תוכניות אחרות עבורה, שכללו בעיקר טיפול במשק הבית ובילדים. בשלב מסוים היא אמרה לעצמה, 'פתאום גיליתי כמה הוא טיפש, לא משכיל, איש פשוט במובן הרע של המילה'.
מכאן ועד לגירושים הדרך הייתה קצרה.
קראו גם:
האישה סיפרה לעו"ד רון כי כשהכירו בבית הספר היו להם תחומי עניין משותפים. "הוא היה הגבר הראשון שלי, היפה שלי, אהבת חיי", אמרה. "נשארנו זוג גם בתקופת הצבא למרות ששירתנו רחוק זה מזו. ביום השחרור שלו הוא שלף טבעת והציע לי נישואין. מיד אמרתי כן! שמחתי שאני לא צריכה לחפש בני זוג כמו החברות שלי.
"לא פעם הן תיארו בפניי את הייסורים שהן עוברות בדרך למציאת זוגיות ואהבה. למשל, החברה הכי טובה שלי יצאה עם קצין יפה תואר ואחרי חודשיים של קשר והתאהבות הוא נעלם לה ולא ענה להודעות או לטלפון. בסוף היא הבינה שלא היה לו אומץ להיפרד ממנה כראוי.
"חברה אחרת סיפרה שהיא גילתה כי לחבר שלה יש מישהי נוספת במקביל. למשמע הסיפורים האלה הבנתי כמה אני ברת מזל".
האישה סיפרה עוד כי שנה אחרי החתונה הם הפכו להורים. "באיזשהו שלב החלטתי לממש את עצמי, לרכוש השכלה ולהיות בעלת מקצוע", היא הוסיפה. "בעלי, שעבד בעסק המשפחתי של הוריו, התנגד ואמר, 'מה פתאום את צריכה ללמוד? הרי לא חסר לנו כסף. עדיף שתהיי בבית ותדאגי למשפחה במקום לשטויות שהכנסת לעצמך לראש'. התעקשתי והלכתי ללמוד.
"סיימתי את הלימודים בהצלחה, התקבלתי למשרה נהדרת ונחשפתי להרבה אנשים חדשים. מיום ליום הרגשתי שנוצר פער ענק בינו לביני. אני התקדמתי והוא נשאר הרחק מאחור.
"הפסקתי להתייעץ איתו בעניינים חשובים. כל מה שהוא אמר נשמע לי לא חכם. הבנתי שהתחתנתי עם אידיוט, כבר לא היינו שווים. הרגשתי שאני בכמה רמות מעליו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
"כל מה שעניין אותו היה שאהיה עקרת בית ולא אתפתח. הוא בכלל לא הבין למה אני צריכה לעבוד ואמר: 'אמא שלך החזיקה בית וגידלה ילדים. למה את לא לוקחת ממנה דוגמא? מילא בזבזת שלוש שנים על לימודים, אבל למה את צריכה לצאת לעבוד?'.
"זה היה השלב שבו הבנתי ששנינו נמצאים במקומות שונים בחיים ועדיף שנתגרש. הוא רוצה אישה קטנה בבית ואני רוצה לפתח קריירה ולמצות את החיים כמה שאפשר".
כיוון שהמריבות ביניהם נמשכו ללא הפסקה מבלי שום אפשרות לאיחוי הקרע העמוק, לא נותר לעורכת הדין אלא לנסח עבורם הסכם גירושים.