חודשי הקיץ נוצלו לביצוע שיפוצים וקידום מבני חינוך במוסדות החינוך של מ.א. מגידו. בהובלת מחלקת החינוך, ההנדסה והתחזוקה בוצעו התאמות בטיחות, לרבות הסרת מפגעים, בגני ילדים ובתי הספר ומקדמים ביעילות ובהתמדה מיזמים גדולים שיפתחו במהלך השנה הקרובה.
קראו גם:
בין היתר, התקיים בינוי בית ספר קשת התקווה- אליקים. מדובר במבנה חדש בשטח של כ-2,400 מ"ר בעלות של כ-14 מיליון ש"ח. הבניה אמורה להסתיים בינואר 2021.
2 צפייה בגלריה
שיפוצים לקראת שנת הלימודים במגידו
שיפוצים לקראת שנת הלימודים במגידו
שיפוצים לקראת שנת הלימודים במגידו
(צילום: יעל ברניר)
בתיכון אזורי–מגידו הוסדר שביל בטוח להולכי רגל וחניות, בעלות של כ-300 אש"ח. העבודות הסתיימו. בנוסף, הוקמו תחנות הסעה חדשות לתלמידים בעלות של כ-300 אש"ח. הבינוי אמור להסתיים בתחילת ספטמבר. בחוות "אדמה"- בבי"ס מגידו חווה חקלאית, שופצו החממות בעלות של כ-200 אש"ח. סיום משוער הוא עד סוף 2020.

שיפוצים נוספים

בי"ס פלגים- הזורע
פרויקט לעיצוב חזות חצר לימודית שכוללת כיתת חוץ, מטבח חוץ, פינת ישיבה ושבילים בעלות של כ-300 אש"ח. סיום משוער- במהלך תקופת החגים. שיפוץ כיתת הכלה וכיתות לחינוך מיוחד בעלות כוללת של כ-80 אש"ח. סיום משוער לפני פתיחת שנת הלימודים.
מתחם בי"ס עומרים ויד לבנים
-הקמת אולם ספורט חדש בסמוך לבי"ס עומרים בשטח של כ-1,300 מ"ר בעלות של כ-9 מיליון ש"ח, בניית האולם הסתיימה. עבודות פיתוח שטח, תשתיות חוץ, כביש גישה וחניות בעלות של כ-2.5 מילון ₪ לרבות הקמת חדר טרנספורמציה (תחנת השנאה). העבודות צפויות להסתיים במהלך חגי תשרי.
2 צפייה בגלריה
שיפוצים לקראת שנת הלימודים במגידו
שיפוצים לקראת שנת הלימודים במגידו
שיפוצים לקראת שנת הלימודים במגידו
(צילום: יעל ברניר)
הסדרת חניה צפונית (כ-100 מקומות חנייה) לטובת משתמשי בי"ס עומרים, מחלקות המועצה וגילאור בעלות של כ-350 אש"ח. העבודות צפויות להסתיים בתחילת ספטמבר 2020.
שיפוץ ספריית בי"ס עומרים בעלות של כ-200 אש"ח, הכולל גם עיצוב, ריהוט חדש ומותאם לכיתות א' בעלות של 120 אש"ח. סיום משוער בחודש הראשון של שנת הלימודים.
שיפוץ תחנות ההסעה לבי"ס עומרים בעלות של כ-100 אש"ח. יסתיים בתחילת השנה.
איציק חולבסקי ראש המועצה, אמר: "גם תקופת הקורונה לא עוצרת את התנופה הגדולה בבינוי, שיפוץ ושיפור מבני החינוך במועצה. כל הכבוד למחלקת הנדסה ולמנכ"ל המועצה על ההובלה .החינוך ממשיך להיות מוקד העשייה במועצה".