סיגל שאול, מחנכת ומורה למתמטיקה ולשפה בבית הספר "חופי הגליל" בגשר הזיו, היא אחת משישה הזוכים ב"מורה של המדינה".
1 צפייה בגלריה
סיגל שאול
סיגל שאול
סיגל שאול
(צילום: אורי שאול)
קראו גם:
במסגרת המיזם המשותף לידיעות אחרונות, ynet, מפעל הפיס, הסתדרות המורים ובנק מסד, נבחרו 50 מורים מתוך אלפי ההמלצות, ואחרי סינון נותרו 15 ומתוכם נבחרו שישה הזוכים, אנשי חינוך בולטים, שהתבלטו במסגרת פעילותם החינוכית.
שאול, בוגרת מכללת אורנים, סיפרה השבוע: "במהלך לימודי תואר ראשון ושני במכללת אורנים גיבשתי אידיאולוגיה פדגוגית ודרך חינוכית, פיתחתי תכונות אישיות ומקצועיות שסייעו לי לממש את האני מאמין שלי בעבודתי המעשית. הבנתי את המשמעויות וההשפעה של החינוך וההוראה על עתיד חיינו. הקשר האישי עם המרצים השאיר בי חותם, והם שימשו לי דוגמה. התכנים החדשניים, דרכי ההוראה והציפיות הגבוהות גרמו לי לדרוש מעצמי יותר. אורנים בשבילי היא בית שתמיד נעים לשוב אליו".
בשיחה ל"מיינט קיבוץ" הוסיפה שאול: "אני נרגשת להיות המורה של המדינה. זוהי הצלחה משותפת שלי, של הילדים וההורים, של בית הספר, המועצה המקומית מטה אשר ומחוז צפון. אני גאה בילדים ובהורים שבמאמצים משותפים יצרנו שינוי בחייהם, והיום הם טובים יותר כבני אדם וכלומדים. הם מאמינים בעצמם ובכוחם להתקדם. החשוב מכל הוא, שלא משאירים אף ילד מאחור. כל ילד מקבל את המענה האישי שהוא זקוק לו".
שאול הודתה למנהלת המחוז ולעובדיו: "צמחתי במחוז פורץ דרך ומקדם יוזמות חדשניות. המדיניות הזאת, כמו גם המנהל שגיא קדר מאפשרים לי לחלום, להעז, להתנסות בפדגוגיות חדשניות וללמוד תוך כדי עשייה. כך בלמידה מרחוק יצרתי מרחבי למידה פיזיטליים, אתרי אינטרנט לימודיים, פודקאסטים וחקר קבוצות בפדלט. כרכזת הערכה ומדידה, פיתחתי בתקופת הקורונה תהליכי הערכה עצמית של תלמידים בעזרת כלים טכנולוגיים חדשניים.
זכיתי בליווי מקצועי ממנחת הערכה שסייעה לי לקדם תהליכי הערכה מרחוק. בכנסים מקוונים של מחוז צפון הצגתי את הדברים וזכיתי לפרגון. העשייה החינוכית ממלאת מקום משמעותי בחיי ואני רואה בה דרך לתרום לחברה".