ניסה לגבות את החוב בדרך לא חוקית? קיבוצניק מעמק המעיינות נעצר בחשד שהיה מעורב בירי אל עבר עסק של אדם שחייב לו כספים. האיש מכחיש, אך מעצרו הוארך והיום שוחרר למעצר בית.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(אילוסטרציה: shutterstock)
"פרשה סבוכה", כך כינה בית המשפט השבוע את תיק החקירה שבגינו נעצר קיבוצניק בן 44 מניר דוד שליד בית שאן.
מדובר באדם ללא עבר פלילי, שזהו מעצרו הראשון בחיים. בתחנת בקה אלערביה של מחוז חוף במשטרה, החוקרת את אירוע הירי אל ביתו של תושב בקה, טוענים כי האיש יחד עם אחרים "דאג לגבות חוב כספי של 50 אלף שקלים מתושב בקה, בדרכים לא חוקיות", כדברי המשטרה.
מפרטי החקירה עד כה עולה, כי מדובר באירוע של חוב כספי מצידו של תושב בקה למספר אנשים, ביניהם הקיבוצניק. "בעקבות כך, בוצעה סחיטה באיומים ובוצע מספר פעמים ירי לעבר העסק שלו", מספר גורם במשטרה, "מדובר בחוב בן שלוש שנים".
קראו גם:
בחקירתו הכחיש הקיבוצניק כל קשר לירי, והודה כי האיש עליו ירו חייב לו כסף, אך לדבריו הוא עצמו כבר "הרים ידיים".
"לא טרחתי ללכת אפילו להוצאה לפועל, כי זה עוד כספים ולא רציתי להגדיל לו את החוב, והמשכתי בעסקי", אמר הקיבוצניק בחקירתו, "מדובר בחוב על סחורה שהאיש קיבל, והצ'קים שלו חזרו והוא לא משלם".
"תיק החקירה מוכר לי מעצורים אחרים", ציינה שופטת המעצרים בחדרה קרן אניספלד. "מדובר בפרשה סבוכה שעולה ממנה מסוכנות ברף הגבוה, אך העצור מכחיש כל קשר לפרשה מכל וכל".
מעצרו של הקיבוצניק הוארך להשלמת חקירתו, והיום הוא שוחרר בבית המשפט לשבוע של מעצר בית מלא בביתו שבקיבוץ, וצו הרחקה מבקה אלערביה למשך חודש.
"מרשי לא קשור לאירוע הירי בשום אופן. המתלונן חייב כספים לאנשים נוספים וכנראה מי מהם ניסה לאיים עליו", מסר סניגורו של הקיבוצניק עו"ד נחמי פיינבלט.
כל העדכונים - חדשות קיבוץ