ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, שהודיע כי לא יתמודד לקדנציה נוספת, מביט כרגע מהצד על מערכת הבחירות, שבה חמישה מתמודדים רוצים להחליפו - סגנו שי יזרעאלי, שלומית שיחור-רייכמן, שמוליק דודאי, עפרי רביב ואלדר סיון.
1 צפייה בגלריה
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר
(צילום: שרון צור)
"הדמוקרטיה משגשגת בעמק", התייחס בצר לראשונה למערכת הבחירות במועצה, "יש חמישה מתמודדים ונראה איזו כוורת יש לכל אחד מהם. היות וטובת העמק לנגד עיניי אני אודיע במי אתמוך לראשות המועצה. זה יקרה כמובן רק לאחר שאהיה משוכנע שהוא המתאים או המתאימה ביותר.
"אני לא פוליטיקאי שמפחד להחליט", הוסיף בצר, "אני רק רוצה שההחלטה שלי תהיה מדויקת. אני יודע אלו אתגרים עומדים בפני העמק בשנים הקרובות ולכן אני רוצה לראות במהלך מערכת הבחירות את המתמודדים ואז אחליט מי לדעתי המתאים או המתאימה ביותר להחליף אותי".
עד אשר יסיים את תפקידו בצר עובד במלוא המרץ גם על האתגרים שימתינו לבא אחריו. "האתגר הראשון והרציני מאוד של ראש המועצה הבא הוא למנוע הקמת שדה תעופה בעמק, אבל לא רק למנוע אלא גם להוביל לפתרון למדינה כי אם לא אז העמק ימשיך להיות על השולחן. צריך להוביל מנהיגים נוספים, כמו שאני עושה, כדי שיהיה מענה אמיתי ורק אז האיום יירד באופן סופי", הבהיר בצר.

קראו גם:

אתגר נוסף שציין בצר: "לשמור על יחסי שכנות טובים עם כל הרשויות השכנות למועצה כדי ליהנות מהפירות של שיתופי הפעולה. יש הרבה רשויות שלא מבינות ורבות עם השכנים שלהם. יש היום איומים על המועצה, במיוחד מכיוון משרד הפנים, לגבי חלוקת הכנסות ושטחים. אם ראש המועצה הבא יידע להתנהל בתבונה אזי יהיה אפשר לצלוח את האיומים האלה".