איך נראית השבת שלך?
"יום שישי הוא בדרך כלל יום הכנות לקראת השבת. בשבת אנחנו אוהבים לטייל ביחד, לצפות בסרט ולבלות בהרכב משפחתי, מאחר והתקופה מורכבת ביטחונית בצפון אנחנו קצת פחות מטיילים בסביבה ויותר מבלים בבית ביחד או מטיילים ביישוב, רק באוגוסט האחרון עברנו מהמרכז לרמת הגולן אז אנו נהנים גם מטיולים ביישוב או בסביבה הקרובה לו".
1 צפייה בגלריה
רותם פרץ-רום
רותם פרץ-רום
רותם פרץ-רום
(צילום: פרטי)

מי מכין את ארוחת שישי בערב?
"אני אמונה על הכנת האוכל לארוחת שישי. האמת שכל אחד מהילדים אוהב משהו אחר, לגדול נמאס משניצלים (שזה המאכל האהוב ביותר על האמצעי), אז אני מכינה דג בתנור, שניצלים וכמובן פחמימות לנשמה".
את הולכת לבית כנסת?
"אם אנחנו הולכים לארוחת שישי אצל ההורים שלי אנחנו הולכים לאסוף את אבא שלי (ברגל כמובן) מבית הכנסת ביישוב".
עושים אצלכם קידוש בערב שבת?
"באוגוסט האחרון עברנו מאזור המרכז לרמת הגולן (timing is everything). עד המעבר, את מרבית ארוחות השישי היינו עושים עם המשפחה שלי. אבא שלי אדם דתי ותמיד עושה קידוש ומברך המוציא, מאז שעברנו אנחנו נוהגים לשמר את מסורת הקידוש והמוציא -נוהגים לעשות קידוש בכל יום שישי, לאחר שבעלי מקדש גם שני ילדי מקדשים בעצמם על כוס היין שלהם".
את מצליחה לנוח בשבת?
"כאמא לשלושה ילדים צעירים לצערי מנוחה אין ממש בשבת או בכלל, אני נוהגת להגיד שחסרות לי שעות שינה".
השעה האהובה עלייך בסופ"ש?
"האמת שהשעה האהובה עלי היא יום חמישי בערב עם הציפיה לסופ"ש וכל מה שאפשר לעשות בו ואיך ניתן ליהנות מהזמן המשפחתי שניתן לנו".

קראו גם:

שיר מועדף להאזנה בסופ"ש?
"שי בעלי גויס ביום הראשון למלחמה מה שהשאיר אותי ואת הבנים לחוות לא מעט שבתות לבד. היינו שולחים לבעלי את השיר 'לחזור הביתה' של התקווה 6 ומאזינים לו ביחד. בעלי גם נפצע קל בלחימה בעזה אחרי שנורה לו על הכלי עליו פיקד RPG ובמזל והשגחה עליונה הוא נפצע רק קל. כך שהשיר הזה מסמל עבורנו תקופה לא קלה שעברנו ביחד – אני והילדים בגעגועים לאבא".
זיכרון ילדות מיוחד מהשבת.
"כילדה גדלתי בנתניה במרחק הליכה מהסבים שלי. בשבת היינו נוהגים ללכת אליהם ולאכול ביחד ג'חנון מעשה ידיה של אימי (סבי ז"ל תימני) עם גבינה בולגרית (סבתי בולגריה)".