יוזמה מרגשת של נשות העמק לקראת ראש השנה - גלויות שנה טובה לחיזוק שומרות הסף של הדמוקרטיה, זאת כחלק מפעילות מחאת העמק נגד הרפורמה המשפטית של הממשלה. התמונות לגלויות נתרמו על ידי מיטב צלמי העמק והמחאה נגד הרפורמה המשפטית. בצידה השני של הגלויה איחלו הכותבים 'שנה של דמוקרטיה, שיווין, שלום ואחווה', לצד מסר אישי לשומרות הסף וליקיריהם.
2 צפייה בגלריה
אחת הגלויות שעוצבו
אחת הגלויות שעוצבו
אחת הגלויות שעוצבו
(מעצבת: מירב רייכל)
דורית קציר-יטח, יוזמת הרעיון של גלויות השנה טובה: "כשחשבנו על מיזם גלויות שנה טובה, רצינו שפעילי העמק יוכלו לבטא הערכתם ותודתם לשומרות הסף ובכך לחזקן. המילה הכתובה בכתב יד, הנדירה כל כך בימינו והמסר האישי והישיר לנשים החזקות ששומרות עלינו חברו יחד למיזם המקסים הזה".
מירב רייכל מעצבת הפרויקט הוסיפה: "כבר חודשים אני מוצאת שלקחת חלק פעיל במחאה ממלא אותי באופטימיות. לפרויקט הגלויות התחברתי במיוחד. הוא משלב בין אהבתי לעיצוב, הנופים הקסומים של העמק והתמיכה החשובה כל כך בשומרות הסף שלנו. שתהיה לכולנו שנה טובה".
ענת בר אילן ציינה כי ההתמודדות עם המציאות המורכבת היא באמצעות אקטיביות ושאיפה ליצירת חיבורים. "פרויקט הגלויות שיזמנו הצליח לגייס ילדים, נוער ומבוגרים מכל קצוות העמק לתחושת חיבור, תמיכה ועידוד באופן הכי אישי בכתיבה על גלויות עם נופי העמק והמחאה", אמרה בר אילן.

2 צפייה בגלריה
גלויה לראש השנה לחיזוק שומרות הסף
גלויה לראש השנה לחיזוק שומרות הסף
גלויה לראש השנה לחיזוק שומרות הסף
(מעצבת: מירב רייכל)
קראו גם:

צלמי העמק שחברו לפרויקט: ענת חרמוני, צביקה גולן, מרינה פורמן-לוי, רחל אלוני וגלעד בן שץ.
לימור רגב, ממובילות המחאה בעמק: "העמק נחוש לעצור את התפוררות המשטר הדמוקרטי. לכן אנחנו יוצאים לצומת כבר 34 שבועות, 8 חודשים, חורף אביב קיץ והנה הגיע כבר הסתיו. הציבור כועס, הציבור מודאג מאוד, שערורייה רודפת שערורייה בכל התנהלות הממשלה. אנו ניתן לכל הקבוצות המבקשות להפגין את המקום שלהן להביע את מחאתן בדרכים יצירתיות ומגוונות. אנו כאן כדי להישאר עד שנעביר את הממשלה הזו מכהונתה".