למה דווקא היום כדאי לרכוש קרקע להשקעה ברעננה – א.ב מוראנו קרקע להשקעה ברעננה היא רעיון מצוין כיום לא רק בשל איכות העיר הידועה והביקוש הרגיל לאדמות, קרקעות, בתים ודירות ברעננה, אלא גם בשל התקופה המיוחדת בה אנו נמצאים אחרי שסוף סוף יצאנו מתקופת השפל של המאה ה-21 עד כה, תקופת השיתוק של העולם שיצרה הקורונה. מה קרה לשוק הנדלן בתקופה הזאת? כל מי שחשב ששוק הנדלן נרגע, המחירים ירדו ועכשיו כל משפחה בישראל זכאית לדירה מתנה מהמדינה, טועה כמובן טעות גדולה. אמנם שוק הנדלן לא היה בחדשות לאחרונה אך מתחת לפני השטח קרו דברים שבאים לידי ביטוי ממשי עכשיו.
המחירים מאמירים וזה הזמן לרכוש קרקע להשקעה ברעננה, הוד השרון וכפר סבא! מה שקרה בפועל הוא עצירת הבנייה ועצירת שחרור התחלות הבנייה על ידי המדינה לרשויות. הכל קפא אמנם אך הביקוש לדירות ולקרקעות לא ירד כמובן. כל בר דעת מבין שבמצב כזה המחירים שדרכו במקום, יתחילו לטפס למעלה ללא צל של ספק. אז אם כרגע יקר לכם לרכוש קרקע או דירה ברעננה או למעשה כמעט בכל מקום אחר בארץ, רק קחו בחשבון שעוד שנה שנתיים יהיה לכם קשה יותר. אין מה לעשות, המחיר הריי יחסי ואם יש לכם היום הון עצמי לרכישת דירה אין ספק שעליכם לפעול כעת ובנוסף לנצל את תנאי לקיחת המשכנתא הטובים הקיימים כיום בשל הקורונה!
1 צפייה בגלריה
א.ב מוראנו
א.ב מוראנו
א.ב מוראנו
(צילום: freepik)
היום כולם רוצים להיות משקיעי נדלן, ובצדק! המשקיעים הישראלים תמיד היו משקיעים חכמים ואפשר למצוא משקיעי נדלן ישראלים בכל העולם. הסיבה שהישראלים פונים להשקעות נדלן בחו"ל היא המחירים היקרים שנוצרו כאן כבר במשך שנים רבות. בחו"ל, בערי מזרח אירופה למשל ובעוד נקודות בעולם, יש עדיין מציאות ומחירים אטרקטיביים הן לנכסי נדלן בפיתוח והן לקרקעות. ישראל, שבועת הנדלן בה נפוחה תמיד והגיעה לשיאה לפני שנתיים, ירדה מהמפה עבור אותם משקיעים חכמים אך כיום הם מבינים שכדאי להם לחזור לכאן!
התשואה הגבוהה ביותר נמצאת בשוק הנדלן כיום ישראלים רבים שאינם משקיעי נדלן מנוסים אלא דווקא צעירים, צעירים בני 25 שמתחילים את חייהם הבוגרים, מבינים שיש שיטה בדוקה להצלחה בעולם ההשקעות והיא השקעה בנדלן! צעיר בן 25 נעזר בהוריו עם מעט הון עצמי ומוסיף משכנתא, רוכש דירה בערד למשל, משכיר אותה לתושב מקומי ונהנה מהכנסה משתלמת למשך כל החיים ועוד נשאר לו נכס ביד לאחר מכן. כך אפשר להתקדם ולרכוש דירות במיקומים טובים יותר ולמקסם את אחוזי הרווח שניתן לקבל על דירה או אפילו למכור אותה כאשר העסקה הטובה ביותר היא כמובן רכישת מגרש חקלאי או קרקע לא מופשרת והליכה בסבלנות עם התהליך עד להפיכתה למאושרת לבנייה ומכירתה ברווח עצום.
משקיעי הנדלן בישראל מבינים ששוק הנדלן חוזר לעליות א.ב מוראנו היא חברת יזמות ושיווק נדלן וותיקה ומוכרת בישראל המציעה השקעות נדלן חכמות באזורי הביקוש: קרקע להשקעה ברעננה, קרקע להשקעה בהוד השרון, כפר סבא, חדרה ועוד. נשמח להיפגש עמכם על מנת להראות לכם שגם אתם יכולים להיכנס למשחק הזה וליצור לעצמכם הכנסה אטרקטיבית לשנים רבות קדימה בעזרת השקעה בנכס נדלן, בתנאי תשלום נוחים ובמיקומים הטובים ביותר בישראל בערים המבוקשות ביותר ובפרויקטים הבטוחים ביותר!
קרקע להשקעה ברעננה, קרקע להשקעה בהוד השרון, קרקע להשקעה בכפר סבא – א.ב מוראנו
2 טיפים למשקיע הנדלן המתחיל – א.ב מוראנו גם אתם מבינים ששוק הנדלן חוזר לעליות? לא רוצים לפספס את ההזדמנות ורוצים לתפוס את הגל הבא של העליות בשוק הנדלן? הנה שני טיפים בסיסיים שכל משקיע נדלן צריך להביא בחשבון, טיפים שיכולים לסייע לכל מי שנמצא בתחילת דרכו בשוק השקעות הנדלן וגם למשקיעים וותיקים ומנוסים שיכולים להיזכר בדברים החשובים ביותר שצריך להתייחס אליהם לפני שנכנסים לכל עסקת השקעה בנדלן: מיקום הנכס – זה לא סוד שהמיקום, הלוקיישן, תמיד היה ויהיה הגורם מספר אחד שיש להתייחס אליו בתחום השקעות הנדלן. זהו הדבר האלמנטרי ביותר שכל אחד מבין בצורה אינטואיטיבית. נכס מפואר באמצע מדבר סהרה אולי יעשה רושם ויראה מדהים אבל דמיינו וילת פאר כזאת באמצע המדבר ללא חיבור לחשמל וללא כביש ושום זכר לחיים ברדיוס של אפילו רק 100 קילומטר. ברור שכל אחד היה רוצה וילת פאר אך המיקום מכריע פה ולמרות הפיתוי, כנראה לא תשקיעו בנכס כזה. כמובן שזו דוגמה קיצונית אך היא מבטאת הייטב את כלל הברזל בשוק הנדלן: איכות הנכס חשובה אבל מיקום הנכס קובע יותר. תנאי העסקה – כמו בשוק המניות למשל, אפילו המניה הכי טובה ורווחית בעולם תראה לכם גרועה אם תיכנסו אליה בדיוק בשיא ולפני הירידות שלה. כך גם בעולם השקעות הנדלן. המחיר הריי הוא הפקטור הקובע אולי אפילו יותר ממיקום הנכס. מיקום מעולה ונכס מעולה זה נהדר אבל אם מחיר הנכס גבוה מדי, כמובן שהעסקה לא כדאית. תנאי העסקה והשורה התחתונה: כמה הנכס עולה, הם ללא ספק הגורם שיחד עם מיקום הנכס קובעים לגביי כדאיות העסקה.
רוצים ללמוד עוד על מחירים של קרקעות בשרון ונכסי נדלן אטרקטיביים לרכישה בישראל? פנו אלינו ונשמח לעזור! א.ב מוראנו - קרקעות למכירה שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133 טלפון: 03-949-9669 abmoreno.co.il