עוגה ראשונה, עוגת בסקויטים
כאשר מדברים על עוגות לשבועות אי אפשר שלא להתחיל בעוגת הביסקויטים המפורסמת אשר נדמה כאילו אין בית בישראל שלא מכיר. העוגה למעשה היא סוג של אינטרפטציה על טרמיסו, העוגה האיטלקית הקלאסית. רק שכאן במקום עוגת הספוג, יש לנו בסקויטים. אנחנו רוצים להציג לכם מתכון קל ופשוט לעוגה אותה פשוט אי אפשר להפסיק ליישר.
מצרכים:
שרוול של בסקויטים.
למי שאוהב, כוס של אספרסו בה נטבול את הבסקויטים.
חבילה של 80 גרם אינסטנט פודינג וניל .
חבילה של שמנת להקצפה
חבילה של גבינה לבנה 5%
רבע כוס סוכר
אופן הכנה:
מכניסים לתוך מיקסר את השמנת, הגבינה ואת האינסטנט פודינג וניל. כבר עכשיו תתקבל קצפת מתוקה אבל אם אתם רוצים להעשיר את הטעם, אפשר להוסיף עוד קצת סוכר ואפילו מלח גס, למיטיבי לכת. אחרי שיש לכם קצפת יציבה, הניחו בסקויטים תבולים בחלב או בקפה מסודרים אחד ליד השני כמו מרצפות על רצפה. עליהם הניחו את הקצפת עם הגבינה ואז הניחו עוד שכבה של בסקויטים וכן הלאה. בסוף, הניחו את העוגה להצטנן במקרר לפחות שעה.

1 צפייה בגלריה
עוגה מושלמת ב 10 דק'
עוגה מושלמת ב 10 דק'
עוגה מושלמת ב 10 דק'
(צילום: Image by Mariya from Pixabay )

עוגה שניה, עוגת שמנת חמוצה
מי אמר שאנחנו חייבים קצפת ומקרר בכל עוגה אותה אנחנו מכינים לשבועות? מה עם סתם עוגה חלבית פשוטה ומושלמת אשר יכולה להפוך לעוגה מנצחת ברשימה של עוגות לשבועות? כאן מתכון לעוגת שמנת פשוטה במיוחד.
מצרכים:
4 ביצים גדולות
כוס סוכר
כוס שמן
כפית תמצית וניל
2 מיכלים של שמנת חמוצה 15% בסך הכל 400 מ"ל.
2 כוסות קמח.
שקית אבקת אפיה
מי שאוהב, יכול להוסיף קצת אוכמניות ופירות יער לבלילה.
אופן הכנה:
מחממים תנור ל180 מעלות. בקערת מיקסר מערבלים את הביצים והסוכר. מוסיפים בהמשך את השמן, את תתמצית הוניל ואת השמנת החמוצה. כעת, נוסיף בהדרגה את הקמח ואת שקית אבקת האפיה. בסוף, אפשר להוסיף קצת אוכמניות למי שאוהב. בסוף, ניצוק מהתערובת לתוך תבנית אינגליש קייק ונניח את העוגה בתנור לאפיה של משהו כמו ארבעים וחמש דקות. עד שהעוגה מזהיבה ושיפוד הננעץ במרכזה יוצא עם פירורים רכים. בתיאבון!

עוגה שלישית, עוגת גבינה באסקית
אם יש עוגה אותה פשוט אי אפשר לנצח זו עוגת גבינה באסקית מושלמת. כעת, נעזור לכם להבין איך מכינים אותה בקלות ובלי שום בעיה.
מצרכים:
- 3 ביצים גדולות
- חצי כוס סוכר
- שקית סוכר וניל
- מיכל שמנת מתוקה עדיף של 38%
- 400 גרם גבינת שמנת , בין 25-30 אחוז.
- 2 כפות קמח לבן או קורנפלור
אופן הכנה:
מחממים תנור ל200 מעלות. טורפים את הסוכר, הביצים וסוכר הוניל. מוסיפים שמנת מתוקה וגבינת שמנת. אם יש לכם מיקסר עדיף לעבוד עם מיקסר. מוסיפים בסוף את כפות הקמח ומקפלים אותם פנימה בעדינות עד לקבלת תערובת אחידה. עכשיו, לוקחים תבנית עגולה, מרפדים אותה בנייר אפייה. יוצקים את הבלילה לתבנית ושולחים את העוגה לתנור. אופים בערך 45 דקות. עד שהעוגה משחימה מהצדדים ובפנים, עדיין נשארת כמעט רוטטת. אחרי האפיה, מכבים את התנור ופותחים את הדלת של התנור חלקית. משאירים את העוגה להצטנן חמש דקות. אחר כך מוציאים אותה לשיש. עוטפים אותה ומכניסים למקרר למשך ארבע או חמש שעות לפחות לפני ההגשה. בתיאבון.
המאמר נכתב בשיתוף אתר המתכונים "מתכונים ב-10 דקות", לעוד מבחר ענק של מתכונים לחג שבועות שמכינים ב -10 דקות >


מוגש מטעם: מתכונים ב10 דקות