לימודי מנהל עסקים
כמובן שתואר מנהל עסקים חייב להיות בראש רשימת התארים שלנו. התואר המגוון הזה יאפשר לכם לרכוש הבנה מעמיקה בתחומים שונים הקשורים לעולם זה. במסגרת הקורסים השונים תלמדו על נדבכים שונים כמו כלכלה, שיווק, יזמות, משפטים, משא ומתן ועוד. מסלול זה יאפשר לכם להצטייד במגוון רחב של כישורים כמו חשיבה ביקורתית, יכולת פתרון בעיות, תקשורת ומנהיגות. בסיום המסלול תוכלו לגשת למשרות שונות ומגוונות בעולם העסקים, אשר יעניקו לכם פתיחה מוצלחת במיוחד לקריירה מזהירה.
את התואר של מנהל עסקים תוכלו לשלב גם בתואר כפול או יחד עם התמחויות אשר יסייעו לכם בדרך המקצועית שלכם. לדוגמה, תוכלו להתמחות בתחום של חשבונאות עם התואר, כך שתהיה לכם הבנה מעמיקה הרבה יותר בצד הכלכלי של ניהול עסק. אפשרות נוספת היא לבחור בתואר כפול עם תואר במשפטים. בסוף מסלול זה למעשה תחזיקו בשני תארים ראשונים ותוכלו לרכוש הבנה מעמיקה במיוחד אודות החלק המשפטי הקשור בעולם העסקי.

1 צפייה בגלריה
קריירה בעולם העסקים
קריירה בעולם העסקים
קריירה בעולם העסקים
(צילום: pexels)

לימודי כלכלה
תואר בכלכלה מתמקד בלימודים של מערכות כלכליות ותיאוריות כלכליות שונות. מסלול זה מאפשר לבוגריו לרכוש יכולות אנליטיות, יכולות גבוהות בפתרון בעיות וגם הבנה מעמיקה בעקרונות כלכליים. תואר בכלכלה פותח בפני הבוגרים מגוון של אפשרויות, כולל תפקידים במחלקות כספים, במחקרי שוק, ייעוץ כלכלי, סוכנויות ממשלה וגם באקדמיה. הבוגרים של מסלול זה הופכים למבוקשים במיוחד הודות ליכולתם לנתח טרנדים כלכליים, להעריך דינמיקות שונות בשוק ולספר תובנות בעלות ערך בקבלת החלטות עסקיות.
גם את התואר בכלכלה ניתן לשלב עם תארים נוספים בתואר דו-חוגי. לדוגמה ניתן לשלב את המסלול הזה עם יזמות, קיימות ומנהל עסקים. באמצעות בחירה בשילוב עם תארים או התמחויות נוספות, יכולים הבוגרים להעשיר את הידע בתחום עוד יותר ואף להציג ערך מוסף למקומות עבודה.
לימודי יזמות
תואר ביזמות נוצר במיוחד כדי לאפשר לסטודנטים המעוניינים להקים עסקים משלהם ללמוד את כל שדרוש להם לדעת כדי לעשות כן בהצלחה. תוכנית זו מספקת ללומדים הבנה מעמיקה של העקרונות, האסטרטגיות והכישורים הנדרשים כדי ליצור, לנהל ולהצמיח עסק מצליח. במסגרת המסלול ילמדו הסטודנטים קורסים בנושאים כמו שיטות מחקר ביזמות, תקשורת אפקטיבית, שיווק, ניהול מוצר ועוד. לא פעם מסלול זה ישלב גם פרויקטים מחקריים שונים וגם הכשרה מעשית.
כדי להעמיק עוד יותר את יכולות היזמות בתחומים ספציפיים יכולים הסטודנטים לשלב את לימודי היזמות עם תארים אחרים כמו מנהל עסקים, מדעי המחשב וכלכלה. אם יש לכם שאיפה ממוקדת עבור עתידכם ואתם יודעים איזה תחום קורץ לכם במיוחד, תוכלו להרחיב בצורה משמעותית את ארגז הכלים שלכם באמצעות שילוב לימודי היזמות עם תארים נוספים.
לסיכום, הכניסה לעולם העסקים דורשת חשיבה רבה אודות דרככם בעולם האקדמי. מסלולי הלימוד השונים אותם הצגנו לפניכם יכולים לאפשר לכם לרכוש בסיס יציב ויכולות, אשר יאפשרו לכם להצליח בעולם העסקים. בחירת התואר לפי היכולות שלכם והשאיפות המקצועיות שלכם, תאפשר לכם לרכוש בדיוק את הידע אשר יהיה דרוש לכם בדרככם המקצועית. כפי שאתם יכולים לראות מגוון האפשרויות רחב, כך שתוכלו בקלות למצוא את התוכנית שתתאים לכם.

מוגש מטעם: אוניברסיטת רייכמן