מספר צעדים פשוטים, בהם נעסוק מטה, יסייעו לכם להשלים את ביטוח דירה השוואת מחירים בין כלל חברות הביטוח השונות ולבחור נכון את הביטוח המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם הן מבחינת סל כיסוייו והן מבחינת מחירו. רגע לפני הצגת כל הטיפים והצעדים החשובים ביותר שאתם צריכים לעשות במסגרת ביטוח דירה השוואת מחירים, נצלול לכל הפרטים שאתם חייבים להכיר אודות המסלולים השונים של ביטוחי הדירות.
1 צפייה בגלריה
ביטוח דירה
ביטוח דירה
ביטוח דירה
(צילום: FREEPIK)
הכירו את שלושת המסלולים - ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וביטוח מבנה + תכולה
ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי ביטוחי הדירה מתחלקים לשלושה מסלולים מרכזיים. המסלול הראשון הוא ביטוח על מבנה הדירה בלבד, המסלול השני הוא ביטוח על תכולת הדירה בלבד ואילו המסלול השלישי הוא מעין הכלאה בין השניים וכולל ביטוח מלא על מבנה הדירה וכל תכולתה. מה כוללים המסלולים השונים, עבור מי מתאים כל מסלול וכיצד ניתן לערוך השוואה מדוייקת בין כלל הצעות חברות הביטוח השונות? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מאפשר לכם להכיר את כל התשובות לשאלות הללו, מה שיסייע לכם בדרך לבחירה נכונה ומוצלחת של ביטוח דירה, קרא עוד.
כל מה שחשוב שתכירו על המסלול ראשון הכולל ביטוח מבנה בלבד - למי הוא מתאים ומה הוא כולל
המסלול הראשון הכולל את ביטוח המבנה בלבד מתאים בעיקר לאנשים שמשכירים את דירתם. במידה ויש לכם דירה אך אתם לא גרים בה, אין סיבה שביטוח הדירה שלכם תכלול גם את תכולת הדירה, שהרי לרוב היא אינה של בעלי הדירה אלה של הגרים בה. לכן, מסלול זה מתאים בעיקר לאנשים שאינם גרים בדירתם מכל סיבה שהיא. כמובן חשוב להדגיש כי מסלול הביטוח אשר מכסה את נזקי המבנה בלבד זול בעשרות אחוזים בהשוואה לביטוח הכולל גם את תכולתה של הדירה. הליך ביטוח דירה השוואת מחירים יעניק לכם את כל הכלים לבחון זאת בעצמכם. אז מה כלול בביטוח מבנה הדירה אתם שואלים? נציג כמה מהכיסויים השכיחים ביותר.
א. כיסוי מפני פגיעות מים או שלל נוזלים - כיסוי זה במסגרת ביטוח מבנה הדירה מבטיח לכם כיסוי מלא לכל הנזקים שנגרמו לדירה עקב חדירתם של נוזלים למבנה. אנשים רבים לא מודעים לפגיעות הקשות שעלולות להיגרם למבנה עקב פגיעת נוזלים ולכן חשוב להדגיש כמה מהן: רטיבות בקירות, קילופי צבע, הופעת עובש בחללים נרחבים בדירה, ריחות לא נעימים, תחושת מחנק באופן תמידי, פגיעה קשה באיכות האוויר בדירה, פגיעת הרטיבות בלא מעט רהיטים רגישים לנוזלים ועוד.
ב. כיסוי מפני פגיעות הנגרמות מרעידת אדמה - כיסוי זה יבטיח לכם פיצוי מלא לכל נזק שנגרם לדירתכם עקב רעידת אדמה. מומחים רבים כיום טוענים כי רעידות האדמה יגיעו גם לישראל (אחת הסיבות לתחילתו של פרוייקט תמ"א 38) ולכן, מומלץ לבחור בכיסוי זה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מעניק לכם את כל המידע החשוב אודות ביטוחי הדירות המומלצים ביותר.
כל מה שחשוב שתכירו על המסלול השני הכולל ביטוח תכולה בלבד - למי הוא מתאים ומה הוא כולל
המסלול השני הוא ביטוח תכולת הדירה בלבד. ביטוח תכולת הדירה מתאים בעיקר לאנשים אשר שוכרים את דירתם. אם גם אתם גרים בשכירות, אין שום סיבה שתבטחו את המבנה של בעל הדירה. לכן, מסלול שה מומלץ בעיקר לאנשים שגרים בדירה שאינה שלהם. בין כלל הכיסויים המומלצים ביותר לביטוח תכולת הדירה ניתן למנות את:
א. ביטוח מכשירי החשמל בדירה - אפשרות זו מבטיחה לגרים בדירה שכל מכשירי החשמל שלהם יהיו מבוטחים מפני מגוון רחב של פגיעות. בשנים האחרונות, עם התקדמות כל עולם הטכנולוגיה ורכישת מוצרי חשמל גדולים, מתקדמים ויקרים במיוחד,יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב את האפשרות הזאת בביטוח תכולת הדירה שלהם.
ב. ביטוח התכולה מפני נזקי רעידות אדמה - בדומה לביטוח מבנה הדירה, גם בביטוח תכולת הדירה אחד הכיסויים השכיחים ביותר הוא כיסוי מפני פגיעות הנגרמות מרעידות אדמה. רעידות האדמה עלולות להפיל מוצרים רבים, לשבור רהיטים וליצור לא מעט נזק בתכולת הדירה שלכם מה שגורם לכיסוי זה להיות מבוקש במיוחד, קרא עוד.
כל מה שחשוב שתכירו על המסלול המשולב - למי הוא מתאים ומה הוא כולל
המסלול השלישי הוא מעין הכלאה בין שני המסלולים שצויינו מעלה ומבטיח כיסוי מלא הן למבנה הדירה והן לתכולתה. מסלול זה מתאים בעיקר לאנשים הגרים בדירה שלהם, מה שמצריך מהם לשמור הן על מבנה הדירה והן על כל תכולתה. באשר לכיסויים השכיחים ביותר במסלול זה אין טעם להרחיב מפני שהם זהים לכיסויים המבוקשים ביותר שצויינו מעלה. אז איך תצליחו לבחור נכון את ביטוח הדירה הטוב והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מסייע לכם לעשות זאת ביעילות מרבית תוך מתן מספר דגשים חשובים להליך ביטוח דירה השוואת מחירים. כפי שציינו מעלה, הליך ביטוח דירה השוואת מחירים מאפשר לכם לבחור נכון הן את כל כיסויי הדירה הנצרכים לכם והן את המחירים הנוחים ביותר, הנה לכם כמה צעדים פשוטים שיסייעו לכם לעשות זאת.
כך תצליחו לבחור נכון את ביטוח השירה המתאים לכם, הן מבחינת מחיר והן מבחינת כיסויים
הצעד הראשון בשלב ביטוח דירה השוואת מחירים הוא איתור כמה שיותר חברות ביטוח המציעות מסלולים שונים של ביטוחי דירה. צעד זה במסגרת ביטוח דירה השוואת מחירים נועד בכדי לאפשר לכם לערוך סינון קפדני ולבחור את האפשרות הטובה והמתאימה לכם ביותר. לאחר שאיתרתם כמה שיותר חברות ביטוח המציעות שלל מסלולי ביטוח דירה, חשוב לקרוא כמה שיותר מידע אודותם ברשת. קריאה ראשונית ברשת תאפשר לכם לסמן את החברות המומלצות ביותר. בהמשך לשלבי ביטוח דירה השוואת מחירים, חשוב שתחשבו היטב אודות כל כיסויי הביטוח שתרצו לדירתכם. חשיבה ממוקדת תבטיח שלא תשכחו שום כיסוי שעתיד לשמש אתכם. אחרי שיש בידכם כמה וכמה חברות ביטוח מומלצות והיכרות מעמיקה עם מלוא הצרכים שלכם, אתם מוכנים לעבור לשלב ההשוואות.
בעזרת מחשבון ביטוח דירה תוכלו לערוך ביטוח דירה השוואת מחירים בצורה מדוייקת. ביטוח דירה השוואת מחירים בין כל החברות המומלצות תאפשר לכם לבחור נכון את החברה המומלצת ביותר במחיר הנוח ביותר בהתאם למסלול הכיסויים שבחרתם. חשוב מאוד לעשות שימוש בכלי מחשבון ביטוח דירה במטרה לוודא כי שלבי ביטוח דירה השוואת מחירים נעשים בצורה מדוייקת ועדכנית ככל האפשר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל לוקח אתכם יד ביד אל עבר ביטוח הדירה הטוב, המקיף והזול ביותר. הקפידו כלל השלבים שצויינו מעלה, הכירו לעומק את ההבדלים בין המסלולים השונים וערכו ביטוח דירה השוואת מחירים, רק כך תצליחו להתאים בצורה מדוייקת את ביטוח הדירה לצרכים האישיים שלכם.
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108
טלפון: 073-272-5261