כסאות בר, אז והיום
כסאות בר בעבר שימשו בעיקר בפאבים ובברים שונים. כלומר, לא היה מדובר על כסאות שהיה ניתן למצוא בבתים פרטיים. מדובר על כסאות גבוהים שאז הגיעו בעיצוב די סטנדרטי וזהה. במהלך השנים הכיסאות הללו עברו שדרוג וניתן היה למצוא אותם גם במסעדות שונות ובבתי קפה. כמובן שהם לא היו הכיסאות היחידים בבית הקפה או במסעדה, אלא שימשו בעיקר את האנשים שרצו לשבת על הבר או במקומות ישיבה מיוחדים. גם היום ניתן למצוא את הכיסאות הללו בברים, במסעדות ובבתי קפה, אך הם מככבים גם בעיצוב בתים פרטיים. כל בית אשר מעוצב באופן מודרני, לרוב יהיה בית שיהיו ממוקמים בו כסאות מעין אלה בחלל המטבח או בכל חלל אחר. ניתן לשלב את הכיסאות המדוברים בפינת האוכל ואפילו בסלון או בחדר השינה. ניתן לשלב אותם במרפסת או בגינה והם ללא ספק מוסיפים ייחודיות, נוחות ואיכות בכל בית שהם מצויים בו. אם ביתכם מעוצב באופן מודרני ויוקרתי ועדיין אין לכם בו כסאות בר, זה בהחלט הזמן שלכם לבחור כמה כאלה לביתכם ולשלב אותם בו בצורה הטובה ביותר.

1 צפייה בגלריה
כסאות בר
כסאות בר
כסאות בר
(צילום: freepik)

סגנונות שונים של כסאות בר
חשוב לדעת כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כסאות בר בדגמים שונים וסגנונות שונים. אחד החומרים הנפוצים ביותר שממנו עשויים הכיסאות הללו הוא הפלסטיק אשר נחשב לצעיר ומודרני. כמו כן, המחיר של הכיסא המדובר זול באופן יחסי לחומרי גלם אחרים לרבות מתכת. כסאות בר ממתכת נחשבים כמתאימים יותר לסגנון כבד ואורגני. ניתן למצוא גם כסאות בר העשויים עץ אשר יכולים להשתלב בצורה נפלאה בסגנון כפרי יותר. סוג הכיסאות והעיצוב שלהם צריכים להיבחר בהתאם לעיצוב ביתכם, למקום שבו אתם רוצים להציב אותם ועוד.
הצורה של הכיסאות
כיסאות בר מגיעים בכמה צורות: ישנם כאלה צבועים, ישנם כאלה חסרי גב, ישנם כאלה מרופדים והם מגיעים בגבהים שונים. ניתן להתאים את גובה כיסאות הבר לצרכים הספציפיים שלכם וכן גם את צורת המושב והעיצוב שלו לצרכים שלכם. כדאי לשבת על הכיסאות טרם רוכשים אותם וזאת בכדי להבין האם מדובר על כיסאות שיהיה לכם נוח לשבת עליהם.
איכות ועמידות
בסופו של דבר, המטרה שלכם היא שהכיסאות המדוברים יחזיקו מעמד בביתכם לאורך פרק זמן משמעותי, מבלי להינזק באופן כלשהו, להישבר או להיפגם ועל כן, טרם אתם בוחרים את הכיסאות המתאימים לכם, הקפידו לבחון את איכות חומר הגלם שמהם הם עשויים, את העמידות שלהם, את היציבות שלהם ועוד. כדאי לרכוש כיסאות בר מחברה מוכרת ובעלת מוניטין, אשר למעשה מבטיחה כי הכיסאות שרוכשים ממנה הם איכותיים בכל קנה מידה באשר הוא. בררו היטב טרם אתם רוכשים כיסאות בר אודות המקום שבו כדאי לרכוש בו אותם, קבלו המלצות וצאו לדרך. שילוב של כיסאות בר נכונים בביתכם הוא דבר שיכול לשדרג לכם באופן מהותי את עיצוב הבית כולו.


מוגש מטעם: nammalonline