זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לשמוע עוד על הכרויות לפני הקורונה בקורונה ואחריה. כאשר תבינו את ההבדלים יהיה לכם קל יותר למצוא את הדרך שתהיה נכונה לכם למציאת זוגיות. הרי אנשים רבים מוצאים את עצמם במצב שבו הם מתקשים לחזור לתלם. אך זה לא אומר שאתם צריכים להרים ידיים, למרות הקושי שאיתו אתם מתמודדים ביום שאחרי הקורונה. הקורונה כבר נדמה שחלפה מן העולם או לפחות הפכה להיות הרבה פחות משמעותית. אז בואו להבין איך תוכלו למצוא את בן או בת הזוג הבאים שלכם נכון לעכשיו.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
הכרויות לפני הקורונה נדמה כי מה שהיינו רגילים אליו לפני הקורונה היה לפני שנים רבות. אך המציאות היא שזה היה ממש לפני כמה שנים בודדות שנראות לנו כמו נצח. אז מה היינו עושים בעבר בשביל למצוא בן או בת זוג? יש כאלה שהיו מעדיפים להכיר פנים מול פנים, לכן הם היו יוצאים למסיבות או לברים. שם הם היו יכולים למצוא פרטנר או פרטנרית שיהיה ניתן להכיר אותם. אחרים היו מעדיפים לעשות את ההיכרות בצורה מקוונת, בכל מיני פלטפורמות שונות. לא היו כמעט מגבלות בכל מה שקשור להיכרות עם בן או בת זוג עתידיים. אנשים היו עושים כל מה שאפשר בשביל למצוא את האדם שיהיה הכי מתאים להם. אך חשוב להדגיש כי היו כאלה שגם היו לוקחים את הזמן ומתמהמהים.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
הכרויות בקורונה בקורונה המציאות השתנתה ב-180 מעלות בהשוואה למה שהייתם רגילים אליו. זוהי הסיבה שבגללה אנו מציגים את ההבדלים בין הכרויות לפני הקורונה בקורונה ואחריה. בתקופת הקורונה המציאות הייתה שונה לגמרי, ואנשים היו צריכים לחשב מסלול מחדש. יש כאלה שמאוד חששו, ולכן הם בכלל לא היו מכירים אנשים שונים. כלומר הם הקפיאו במשך שנתיים שלמות כל אינטראקציה עם אנשים שונים לצורך היכרות. גם השיחות שאותן הם היו מנהלים, היו שיחות שלא הובילו לאף מקום. מצד שני היו את אלה שלא רצו לתת לקורונה להכתיב להם את מה שיקרה. לכן הם כן היו מכירים אנשים שונים, אך בעיקר באופן מקוון. הפגישות היו קצת פחות אפשריות, לרוב הם היו מחכים לתקופות הרגועות. לעיתים היו ניתן להמתין עד לתקופה רגועה, לעיתים האינטראקציה והעניין היו נעלמים. בתקופת הקורונה הכרויות היו כמעט בגדר המשימה הבלתי אפשרית.
הכרויות אחרי הקורונה בחודשים האחרונים אנו כבר רואים איך הקורונה מתחילה להיעלם מהעולם. גם אם הקורונה עדיין כאן, היא הפכה להיות הרבה פחות מאיימת בהשוואה למה שהיא הייתה בתחילת הדרך. לכן כולנו צריכים להתכונן לקראת המציאות שאותה אנו הולכים לפגוש ממש בזמן הקרוב. הכרויות לפני הקורונה בקורונה ואחריה זה עניין שחשוב מאוד ללמוד ממנו להמשך הדרך. אחרי הקורונה ניתן להגיד כי ניתן יהיה לחזור למצב שבו נפגשים בחופשיות עם אנשים שונים. ההבדל העיקרי יהיה בכך שאנשים מבינים כי הם אינם יכולים לבזבז את הזמן. אף אחד לא באמת יודע מתי עלולה להגיע מגפה חדשה שתשנה שוב את כל חוקי המשחק. בנוסף ההיכרויות המקוונות הפכו להיות פופולאריות בהרבה מאשר להיכרויות הפרונטליות. אנשים מבינים כי כדאי להם להכיר את בן או בת הזוג העתידיים באופן מקוון. לאחר שיחה ראשונית הם יוכלו להחליט מה יהיה הצעד הבא שלהם.
פורסם לראשונה: 13:01, 15.05.22