מה חשוב לשים לב בעת בחירת חברת סליקה?
אתם עומדים בפני החלטה חשובה באיזו חברת סליקה לבחור, המצב די מבלבל מכיוון שרוב חברות הסליקה מציעות את אותם שירותים רק ולרוב באותן עמלות. אז מה חשוב לשים לב בעת בחירת חברת סליקה מקצועיות ואמינה שתלווה אותנו לאורך שנים רבות? התשובה בשורות הבאות.
מקצועיות החברה - למקצועיות החברה חשיבות רבה בעת בחירת חברת סליקה. חברה מקצועית היא חברה שיודעת את עבודה ואפשר לסמוך עליה מבחינת שירותי הסליקה שהיא מספקת. מעבר לכך, חברה מקצועית ובעלת ניסיון לא תעלם או תפשוט רגל, כך שניתן להיות רגועים שאתם בידיים טובות ובטוחות.
ניסיון החברה - ניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת חברת סליקה. ניסיון ארוך שנים מעיד על חברה אמינה ומקצועית שאפשר לסמוך עליה ואשר יודעת את העבודה. בנוסף לכך, חברה עם ניסיון רב לא תפשוט רגל או תעלם ביום אחד.
1 צפייה בגלריה
כיצד בוחרים חברת סליקה
כיצד בוחרים חברת סליקה
כיצד בוחרים חברת סליקה
(צילום: depositphotos )
שירותי החברה - חשוב ששירותי החברה שבוחרים תתאים לצרכי העסק. כמו כן, חשוב שהחברה תהיה מובילה ומתקדמת מבחינת כל החידושים בתחום הסליקות ותהיה זמינה בכל בעיה שהלקוח נתקל ופונה אליה.
חברה מוכרת - מאחר שקיימות לא מעט חברות סליקה בשוק, חשוב ללכת על חברות מוכרת כמו חברות האשראי ולא חברה קטנות ולא מוכרות אשר עלולות להיעלם ביום אחד או לפשוט את הרגל.
אחוז העמלה - חשוב לברר בין כמה חברות מהו אחוז העמלה ובהתאם לכך לסגור על אחוז עמלה נמוך. אחוז עמלה של בין 2-1.5% הוא אחוז מצוין לחברה קטנה או בינונית בהתאם להכנסותיה, לעומת זאת חברה גדולה תשלם אחוז עמלה גבוה יותר של 2.5%. כמו כן, חשוב לבדוק את המסלולים השונים ולהתאים אותם לצרכי העסק.
שירות לקוחות - על שירותי הלקוחות להיות אדיב וזמין לאורך כל שעות היום ורצוי עד שעות הערב המאוחרות. כך שאם אי אפשר לתפוס אותם במהלך היום ניתן בשעות הערב. כמו כן, שירות לקוחות לא אדיב הוא שירות שעדיף לא לעבוד איתו, כי הוא לא יעזור לנו שנצטרך אותו ויתייחס בצורה לא נעימה.
אבטחת מידע - אבטחת מידע הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת חברה סליקה אמינה ומנוסה. לכן חשוב לברר עם החברה עצמה אם היא משתמשת באבטחת PCI DSS, כדי להגן על העסק בצורה הטובה ביותר מפני האקרים ודליפת מידע לגורמים שונים. חברה ללא אבטחה גבוהה היא חברה שלא כדאי לעבוד איתה ולא תגן עליכם בצורה הטובה ביותר.