אך האם כל מי שעושה מילואים יהיה זכאי לקבל החזר מס מילואים? זוהי אחת מהשאלות השכיחות ביותר שרוב משרתי המילואים שואלים את עצמם. אז במקום שתמצאו את עצמכם הולכים אל הלא נודע, אנו ננסה לסייע לכם ולהפוך את המצב להרבה יותר ברור מבחינתכם. תזכרו תמיד כי החזר המס זה כסף שמגיע לכם בזכות ולא בחסד. אז למה המדינה רוצה להוקיר לכם תודה? קודם כל כי אתם עושים שירות חשוב מאוד, ובין היתר אתם מוותרים על לא מעט דברים בכדי לבצע את שירות המילואים על הצד הטוב ביותר. בסוף כאשר יד אחת נותנת והיד השנייה לוקח זה כבר הרבה יותר נוח לכל הצדדים. אתם לא יודעים אם אתם זכאים לקבל החזר מס המילואים שלכם? חברת החזרי מס - זכותך! תוכל לענות על כל השאלות שמעסיקות אתכם בנושא החזרי מס, כך שתוכלו לדעת בדיוק כמה כסף אתם צריכים לקבל – עשיתם מילואים? מגיע לכם כסף! יש שאלות נוספות? זמן טיפול? על עמלה שגובים על החזר מס? צרו קשר עם חברת זכותך.
1 צפייה בגלריה
זכותך
זכותך
זכותך
(צילום: FREEPIK)
  • החזר מס מילואים – מי זכאי לקבל אותו? אז כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, המדינה לא מעניקה לכל מי שעשה מילואים בשנה החולפת החזר מס מילואים. כך שאם עשיתם שירות מילואים, זה לא בהכרח מקנה לכם את הזכות לקבל את ההחזר. זה עשוי להיות מעט מבאס, אך בסוף מדובר על אלה שעושים מספר רב של ימי מילואים בכל שנה. על פי החוק כל אדם שעושה מעל ל-10 ימי מילואים במהלך השנה יהיה זכאי לקבל החזר מס. כמובן שככל שמדובר על יותר ימי מילואים, כך כמות נקודות המס שלה יהיה זכאי משרת המילואים תגדל בהתאם. בדרך הזאת המדינה גורמת לכך שאנשים לא יברחו משירות המילואים. מדובר על חוק חדש יחסית שנכנס רק בשנת 2008, כך שכל מי שעשה מילואים לפני כן – לא קיבל החזרי מס. כך שלפני שאתם מתלוננים או מתבאסים על המצב הקיים, תזכרו כי מדובר בסך הכול על צ'ופר שהמדינה מעניקה לכם – אז מוטב שתיקחו אותו בשתי ידיים. כמה כסף יקבלו חיילי המילואים בהתאם לכמות ימי המילואים? כל אחד מאותם חיילי המילואים שאמור לקבל החזר מס מילואים, בוודאי ירצה לדעת מה זה אומר בגדול. לכן הבאנו לפניכם את הנתונים, כך שיהיה לכם ברור כמה כסף אתם אמורים לקבל – ומדוע שווה לכם לדרוש את החזר המס. בכל שנה הסכומים עשויים מעט להשתנות, אך באופן עקרוני אלו הם הסכומים הכלליים. כמו שאתם רואים לא מדובר על סכומים זניחים, מדובר על אלפי שקלים בכל שנה – אלפי שקלים ששילמתם למדינה שלא בצדק. לכן המדינה מציעה להחזיר לכם את הכסף באמצעות החזרי מס, אז למה שלא תיקחו אותם?
  • חייל מילואים ששירת 10 ימים ועד 14 ימים יקבל 0.5 נקודות זיכוי – שווה ערך ל-1,308 ₪ בשנה.
  • חייל מילואים ששירת 15 ימים ועד 19.5 ימים יקבל 1 נקודות זיכוי – שווה ערך ל-2,616 ₪ בשנה.
  • חייל מילואים ששירת 20 ימים ועד 36.5 ימים יקבל 1.5 נקודות זיכוי – שווה ערך ל-3,924 ₪ בשנה.
  • חייל מילואים ששירת מעל 37 ימים יקבל 2 נקודות זיכוי – שווה ערך ל-5,232 ₪ בשנה. חייל מילואים – אם לא תבקש החזר מס, לא תקבל את הכסף הרבה מאוד חיילים מילואים נוטים לחשוב כי המדינה היא זאת שמבקשת מהם להגיע למילואים, ולכן היא גם זאת שככל הנראה תחזיר להם את הכסף. אך בפועל זוהי לא המציאות, חיילי מילואים צריכים לדרוש את החזר המס – אחרת הם לא יקבלו אותו. לא מעט חיילי מילואים מצפים לקבל הודעה או התראה מרשויות המס על החזר מס מילואים, אך בפועל זה לא מגיע בשום שלב. מכאן אותם חיילי מילואים שנותנים הכול למען המדינה, ימצאו את עצמם במצב שבו הם לא מקבלים את הכסף שהם זכאים לו – וזה יכול להיות מצב מאוד מתסכל. חברת החזרי מס - זכותך! היא אחת מהחברות המנוסות והוותיקות ביותר בתחום, ולכן אם אתם צריכים עזרה מקצועית היא תשמח לסייע לכם. כך בתור חיילי מילואים אתם תקבלו את כך הכסף שמגיע לכם, וזה לא משנה באיזה סכום מדובר – גם אם מדובר על כמה מאות שקלים בלבד. חברת זכותך תשמח לסייע לא רק בקבלת החזר מס מילואים אלא גם בבידת זכויותיכם לקבל החזרים נוספים כמו החזר מס בגין תואר ראשון או שני, החזר מס עקב שינויים בסטטוס המשפחתי, כלכלי או בריאותי שלכם וכו. עשיתם מילואים בעבר? אולי עדיין מגיע לכם החזר מס אומנם רצוי לבקש החזר מס מילואים בכל שנה שבה אתם עושים מילואים, כך תוכלו לדעת שאתם לא מפספסים אף שנה. ברוב המקרים חיילים שעושים מילואים, עושים זאת באופן קבוע – ולכן בכל שנה הם רשאים לקבל את החזר המס. אך מה קורה במצב שבו עשיתם מילואים בעבר ולא דרשתם את החזר המס? במקרה כזה המדינה מאפשר לכם להגיש בקשה להחזר מס עד לתקופה של 6 שנים אחורה. המשמעות היא שאם עשיתם שירות מילואים ב-6 השנים האחרונות, שירות מילואים של מעל ל-10 ימים בשנה – מגיע לכם לקבל כסף מהמדינה. כך שאם אתם רוצים לקבל החזר מס מילואים על תקופה שעשויה לחלוף בקרוב, מוטב לעשות זאת עם חברה מקצועית כך לא תתקבעו ותפספסו את ההזדמנות. מדובר על הזדמנות שעשויה להקנות לכם הרבה מאוד כסף, וזה יהיה פספוס אדיר אם לא תנצלו אותה. בעזרת חברת החזרי מס – זכותך! אתם תוכלו לקבל את כל הכסף, ממש עד השקל האחרון שמגיע לכם.