נחמיה רייבי מסביר כי למרות השקט המאפשר לאנשים לחיות באווירה כפרית, החל מגני הגיל הרך ועד הלימודים באזור מגידו הנחשבים ברמה גבוהה עם בתי הספר "קשת התקווה", "עומרים" ו"פלגים" וכן תיכון אזורי מגידו עם אחוזי זכאות לבגרות מעל ל 80%.
2 צפייה בגלריה
נחמיה רייבי - פסיפס מגידו
נחמיה רייבי - פסיפס מגידו
נחמיה רייבי - פסיפס מגידו
(צילום: יח"צ)
למועצה אזורית מגידו מחלקת חינוך הפועלת המרחב הביוספרי, בינוי והרחבת הגנים ובתי הספר, קידום הנוער וחינוך סבבתי. במגידו הקתדרה העממית לחינוך והעשרה למבוגרים, קידום אמנות המחול ופעילויות חינוך והעשרה לכל הגילאים נוספות. נחמיה רייבי מאמין בדור העתיד של מגידו: "עובדיה המסורים של מועצה אזורית מגידו, ההון האנושי הגבוה ומערכת החינוך הישראלית מובילים את ילדי מגידו מגיל קטן ועד הצבא להישגים ומעצבים את אישיותם החיובית בדרך להצלחה בחיים".
תרבות, בילוי ופנאי באזור מגידו אזור מגידו שופע אפשרויות בילוי ופנאי, החל מבתי קפה, חדר בריחה, עסקי תיירות, סדנאות חינוך ואימון אישי, חוגים מגוונים, יופי וטיפוח, מסעדות וקייטרינג, קונדיטוריות, פעילויות ספורט ואקסטרים ועוד אפשרויות רבות שיאפשרו לכם ליהנות ולבלות באזור מפעם לפעם. באזור מגידו ניתן למצוא פעילויות ספורט רבות עם קבוצות כדורסל וכדורגל, פעילויות הוקי גלגליות, אתלטיקה, טניס, רכיבה על סוסים ומרוץ אופני כביש וטריאתלון אזורי.
2 צפייה בגלריה
נחמיה רייבי בביקור בפסיפס ראשית הנצרות מגידו עם נציגי הותיקן
נחמיה רייבי בביקור בפסיפס ראשית הנצרות מגידו עם נציגי הותיקן
נחמיה רייבי בביקור בפסיפס ראשית הנצרות מגידו עם נציגי הותיקן
(צילום: יח"צ)
נחמיה רייבי רואה במגידו נקודה בה כל האפשרויות פתוחות: "יחד עם האווירה הייחודית והמרחק הסביר מהמרכז, תושבי אזור מגידו נהנים מאפשרויות בילוי ופנאי רבות בתוך תחומם אך גם יכולים להגיע בקלות לערים מקבילות לאפשרויות בילוי נוספות, כמו חיפה, עפולה וחדרה ומדי פעם לקפוץ לבלות בתל אביב והסביבה במרחק נסיעה סביר
תירות וטיולי טבע בשטחי מגידו בין הצפון למרכז נותרה מגידו ריאה ירוקה אחרונה בין חיפה לתל אביב, ולאט לאט היא הופכת להיות ה“סנטרל פארק“ של מדינת ישראל: 180 אלף דונם של נוף בתולי, שקט כפרי ועדרי בקר וצאן מלחכים עשב במרחבי אין סוף ירוקים. ארגון אונסק“ו העולמי הכיר בייחודה של מגידו בשטחי היערות מתקיים מידי שנה פסטיבל טבע ,וכן רוכבי אופנים מידי שבת נהנים ברכיבה בשטחי הטבע ביערות מגידו. שער לצפון הפסיפס הייחודי של בית התפילה הנוצרי מהמאה השלישית לספירה שהתגלה בתחום כלא מגידו בנובמבר 2005 הוא בעל חשיבות רבה מאוד לנצרות והוא מהווה אטרקציה בינלאומית של עולם הנוצרי נחמיה רייבי הוביל ביקור של נציגי הוותיקן שקבעו באופן מוחלט שבמקום זה במגידו החלה והוקמה ראשית הנצרות."
הכתבה נכתבה ופורסמה על ידי מחלקת יחסי הציבור של חברת ניהול מוניטין – קידום ומיתוג באינטרנט.