יש להכיר את כל האפשרויות המוצעות
היצע משטחי השיש למטבח מתחדש בכל תקופת זמן קצרה – וזאת, בזכות הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות אשר יוצאות בכל זמן ומשדרגות את האיכות והנראות של המשטחים השונים.
אז בשלב הראשון ההמלצה היא לערוך הכירות עם כמה שיותר מהאפשרויות המוצעות ובין היתר: גרניט פורצלן, שיש קוריאן, שיש דקטון, שיש גרניט והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

1 צפייה בגלריה
משטח שיש למטבח
משטח שיש למטבח
משטח שיש למטבח
(צילום: pexels)

לכל אחת מאותן האפשרויות יש את התכונות, היתרונות והתועלות שלה – ההמלצה היא כמובן לעורך היכרות עם כל התכונות ובעיקר: איכות, מידת העמידות של השיש, מחיר, עיצובים – והאפשרות לבחור את העיצוב אשר ישתלב בצורה הרמונית עם הסגנון העיצובי אותו בחרתם למטבח (עם ריהוט המטבח, עם הריצוף ועוד.. ) וכיוצא בזה..
תחזוקה וניקיון של משטח השיש
לא משנה אם אתם חובבי בישול אשר מוצאים את עצמם לעיתים קרובות מבשלים או אופים ובין אם אתם מבשלים לעיתים נדירות בלבד, ההמלצה היא לשים דגש על הנושא של תחזוקה וניקיון.
כאשר המטרה שלכם היא להשקיע מינימום של זמן ומאמץ בכדי לתחזק את השיש. לכן, בהליך בחירת השיש כדאי שתוודאו מהן הפעולות אותן תדרשו לעשות על מנת לשמור על השיש נקי מלכלוכים ומכתמים שונים, וכאמור, האם נושא זה, לא עתיד לדרוש ממכם השקעה של מאמצים מיוחדים...
ומה לגבי המחיר של משטח השיש?
אם אתם משפצים מטבח או בונים מטבח, סביר להניח שהגדרתם תקציב למטרה. בכדי לא לעבור אותו חשוב להבין כמה אתם מוכנים להשקיע בכל אחד מהאלמנטים אשר יהוו חלק מאותו המטבח ובין היתר גם במשטח השיש.
טווח המחירים של משטחי שיש הינו גבוה במיוחד – והמטרה שאמורה להניע אתכם היא ליהנות מהיחס הטוב ביותר של עלות אל מול תועלת.
כך יוצא שבעת תכנון התקציב, כדאי שתוודאו תחילה מה אתם יכולים לקבל בתמורה לאותה התקציב – ולוודא שאתם עתידים לקבל את התמורה הטובה ביותר. במקרים רבים, כדאי ומומלץ לשלם קצת יותר, בכדי ליהנות ממשטח שיש איכותי ומרשים, אשר ישמש אתכם לאורך תקופת זמן ארוכה.
לעיתים יעלה הצורך בייעוץ חיצוני
בלא מעט מקרים תמצאו את עצמכם "מאבדים את הידיים והרגליים" בין כל הסוגים של המשטחים והתכונות שלהם.
במקרים כאלו, תוכלו להיעזר ביועץ מקצועי חיצוני – היועץ יכול להיות מטעם החברה ממנה אתם מתכננים להזמין את משטח השיש (ולהוות חלק בלתי נפרד מהשירותים המוצעים על ידי אותה החברה). היועץ יכול להיות גם מעצב פנים, אדריכל או איש מקצוע אחר אשר יוכל להקשיב ולהבין את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותו משטח שיש ובהתבסס על כך, לכוון אתכם לעבר משטח השיש המתאים ביותר.
לסיכום, במידה ואתם מבקשים ליהנות ממשטח שיש שהוא גם איכותי, גם מרשים וגם כזה אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור אותו בצורה מסודרת.
להגדיר את מלוא המטרות, הצרכים והדרישות, להכיר את האפשרויות והתכונות השונות של כל אחת מהן, במידת הצורך להיוועץ באיש מקצוע ולאחר מכן, לבצע בחירה מושכלת ונבונה במשטח שיש אשר ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות.

מוגש מטעם: אבן קיסר