מה זה אימון קריירה?
אימון קריירה זהו שירות מקצועי ומותאם אישית שנועד לסייע לאנשים בניהול וקידום הקריירה שלהם. המטרה העיקרית של אימון קריירה היא להעצים אתכם ולסייע לכם לקבל החלטות מושכלות, לבחור את מסלול הקריירה המתאים, להתגבר על אתגרים ולהגשים מטרות ויעדים מקצועיים. מדובר בתהליך יצירתי ומעורר מחשבה אשר במסגרתו מאמן הקריירה עוזר לכם למקסם את הפוטנציאל האישי והמקצועי, תוך שמשלב את ההיבטים הבאים:
• הגדרת יעדים – הגדרת יעדי הקריירה שלכם, זיהוי חוזקות וחולשות והבנה טובה יותר של השאיפות שלכם.
• תכנון אסטרטגי – פיתוח תכנית של שלבים, הכוללת אבני דרך והגדרת לוחות זמנים בדרך אל היעד.
• הערכה ופיתוח מיומנויות – הערכה כנה של מערך המיומנויות הנוכחי שלכם, תוך הצעת נקודות לשיפור וכלים לרכישת מיומנויות חדשות.
• תמיכה במהלך חיפוש עבודה – אם אתם נמצאים במהלך חיפוש עבודה, תקבלו תמיכה ועזרה בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה וניווט מוצלח במורכבות של שוק העבודה.
• מציאת איזון בין עבודה לחיים – שימת דגש על היעדים והמטרות שלכם, תוך יצירת איזון עם החיים האישיים, ניהול מתחים והצבת גבולות בריאים.
• שיפור תהליכי קבלת החלטות – בחירה במסלול הקריירה הנכון והמתאים ביותר עבורכם, כל שכן, שיפור תהליך קבלת ההחלטות באופן כללי.
1 צפייה בגלריה
אימון קריירה
אימון קריירה
אימון קריירה
(צילום: cottonbro studio באתר PEXELS)


כיצד אימון קריירה יכול לתרום לכם?
אימון קריירה אינו בלעדי לשלב מסוים במסע המקצועי שלכם, הוא יכול לתת מענה לאדם צעיר לאחר לימודים היוצא למסלול קריירה חדש, כמו למנהל ותיק שמחפש לעשות שינוי קריירה בחייו. היתרונות של אימון קריירה עמוקים, ויכולים לתרום לכם בהמון דרכים:
גיבוש תכנית פעולה
יכול להיות שיש לכם מטרות שאפתניות, אך הדרך להשגת המטרות הללו יכולה להיות מעט חמקמקה. מאמן קריירה יכול לספק לכם הכוונה, לעזור לכם לבטא את השאיפות שלכם ולבנות תכנית פרקטית למימוש היעדים הללו שלב אחר שלב, כשלאורך הדרך הוא יניע אתכם ומספק את חיזוק הביטחון הנדרש.
ייעול תהליך חיפוש העבודה
לחפש עבודה או מסלול קריירה חדש זו משימה מורכבת ובעלת המון היבטים. תהליך זה מתחיל בכתיבת קורות חיים שילכדו את תשומת ליבם של מעסיקים פוטנציאליים ומסתיים בראיונות עבודה, אותם אינכם צריכים רק לצלוח, אלא שגם להשאיר אחריכם רושם רב. מאמן קריירה יכול לעזור לכם גם בכך. הוא יעזור לכם להתמקד בדברים החשובים באמת, להדגיש ולמקסם את החוזקות שלכם ולכוון אתכם אל עבר היעד.
הבנת הערך הייחודי שלכם
שוק העבודה תחרותי ממש ועל כל הצעת עבודה יש הרבה קופצים. מאמן קריירה יספק לכם הדרכה מותאמת אישית במסגרתה תוכלו להבין את הערך הייחודי שלכם ולהתבלט ביחס למתחרים שלכם. במהלך האימון תלמדו להיות בטוחים בעצמכם, להכיר את היתרונות שלכם ולבטא את החוזקות שלכם, באופן שילכוד את תשומת הלב.
בניית חזון תעסוקתי
הרבה אנשים רוצים שינוי, אך לא הרבה אנשים יודעים לומר מה עושה להם טוב או מה הם באמת רוצים. מאמן קריירה יעזור לכם להבין את השאיפות העמוקות שלכם, להמיר אותן לחזון, לחדד ולדייק את הרצון ולזהות הזדמנויות מיוחדות להתקדמות, כך שתוכלו לחבור למסלול הקריירה הייעודי שלכם ולדבוק במטרות שלכם ביתר קלות.
ולסיכום,
אימון קריירה יפתח לכם דלתות למאגר עצום של משאבים, ידע ומומחיות. הוא יספק לכם יתרון תחרותי, ויניע אתכם להגיע לגבהים חדשים מבחינה אישית ומקצועית.

מוגש מטעם: hagaishalev