פשטידת מק אנד צ'יז
לרוב פשטידת פסטה היא מושלמת לילדים אך בגרסה הזו היא מוקדשת דווקא למבוגרים. לאחר שהכנתם את הפסטה , צרפו אליה את שאר מרכיבי הפשטידה קמח, ביצים, חמאה ובגרסה הזו נפנה דווקא אל גבינת הצ'דר הכתומה. הוסיפו מעט מלח, פלפל שחור אנגלי וקמצוץ של תימין אם מתחשק לכם לתת לפשטידת המק צ'יז שלכם טוויסט מעניין. מי שרוצה להפוך את המק אנד צ'יז שלו לחריף מוזמן לשלב בתוכו תבלין צ'ילי אדום חריף, להכניס לאפייה ולהתענג על כל ביס כשהפשטידה המק צ'יזית הזו תצא מן התנור. תוכלו להגיש לצידה סלט קצוץ של עגבנייה, מלפפון ירוק, בצל סגול, הרבה פטרוזיליה, קצת נענע, שמן זית, לימון טרי, מלח ופלפל שחור דק לקבלת ביס מרענן במיוחד.

1 צפייה בגלריה
פשטידות מושלמות
פשטידות מושלמות
פשטידות מושלמות
(צילום: pixabay)

פשטידת תירס מתוחכמת
פשטידת תירס לרוב תהיה פשטידה פשוטה שמורכבת מטעמי תירס מובהקים, אבל כאן החלטנו להתחכם ולהוסיף לה גם עגבניות שרי חתוכות לרבעים מנוקות לחלוטין מגרעינים (כדי שהפשטידה לא תירטב), גם פטרוזיליה בשפע, גם גבינת צ'דר כתומה וגם אבקת קארי כדי לקבל טעמים הודיים עדינים שמחמיאים לפשטידת התירס הזו. הריח של הפשטידה הזו לא ישאיר אתכם אדישים ומי שרוצה מוזמן לשלב בה גם מעט כורכום גם בשביל הצבע וגם בשביל הבריאות. תוכלו להגיש לצידה סלט מכרוב לבן בניחוח אסייתי עם הרבה שומשום קלוי ורוטב סויה.
פשטידת קישואים בטעם ציזיקי
מי שאוהב להרגיש טעמים יוונים בפה, ממש יאהב את הפשטידה הזו! קישואים הם טעימים ובריאים אך מתאימים יותר לחך המבוגר מאשר לחך של ילדים שלא תמיד מצליחים לפענח את הטעם שלהם. את הפשטידה הזו תכינו עם קישואים, שום, הרבה שמיר, יוגורט וגבינת קשקבל. הטעמים המצוינים האלו אשר מתמזגים יחד מחמיאים אחד לשני בדיוק שאין שני לו. לצד הפשטידה תוכלו לשדך סלט יווני עם הרבה שמן זית איכותי, שיהפוך כל ביס של סלט ופשטידה למושלם.
פשטידת ברוקולי וגבינות
פרחי ברוקולי ירוקים שמבצבצים מתוך מאפה חם בשילוב גבינות מותכות הוא בדיוק מה שהחך המבוגר שלכם צריך. לברוקולי טעם ייחודי ביותר והשילוב שלו לצד גבינות שונות הופך אותו לטעים במיוחד. אותו דבר בדיוק קורה עם פשטידת בצלים גם אלו טעמים שילדים פחות מתחברים אליהם אבל מבוגרים אוהבים מאוד. כדי להכין פשטידת בצלים מעולה אדו אותם היטב, הוסיפו להם חמאה, מלח, פלפל גרוס וגם אגוז מוסקט. אם אתם אוהבים טעמים דומיננטיים הוסיפו גם שמיר קצוץ, זה יעניק לפשטידה טעם מעולה. תוכלו להגיש לצידה סלט של עלי חסה, עם טבעות בצל ירוק, הרבה שמן זית, לימון טרי ומלח.
פשטידת פלפלים קלויים
זו פשטידה צבעונית במיוחד עם ריח משכר וטעם ממכר. תוכלו להשתמש בפלפלים בכמה צבעים, לאחר שקליתם אותם מעט על הגז והענקתם להם טעם מעט מעושן. הקפידו להגיר מהם את הנוזלים היטב ולאחר מכן תוכלו לשלב אותם עם תערובת של גבינות, צ'ילי אדום חריף, בצל מטוגן להקפצת הטעמים ושיבולת שועל שתחליף את הקמח המסורתי. בגזרת הגבינות התפנקו עם כמה סוגים כמו בולגרית וחמד או קשקבל ומעל פתיתי גבינה צהובה לקבלת מרקם פריך במיוחד. תוכלו להגיש לצידה סלט של אבוקדו חמצמץ וטעים עם שמן זית, בצל סגול, מיץ לימון ומעט מלח. בתיאבון.

מוגש מטעם השף הלבן