14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - ענייני מגורים ממשיכים להדאיג מיד לאחר חג העצמאות. למחפשים עבודה או הסבה, זה הזמן לחפש מידע שימושי באינטרנט. לא לשכוח את נושא הפוריות וחינוך הילדים או הנכדים. הקפידו השבוע לעשות בשביל עצמכם ותצליחו עד מעל למשוער. שישי שבת ראשון רגעים מרגשים בקרב המשפחה. ההתחלות בתחום הרומנטי נעצרות. לפנויים: חפשו באמצעי התקשורת והאינטרנט אחר אלטרנטיבה אחרת. הנשואים סוף השבוע יאכזב מבחינת הזוגיות, בן/ת הזוג מנסה להתקרב אבל אתם רואים בזה חוסר טעם לאחר שנפגעתם קשות. הפתעות קטנות וחיוביות מכיוונים בלתי צפויים.
מזל שור - השבוע שלפני חג העצמאות הרגשות תקועים בבן/ת זוג בגלל בעיות אגו. אתם מתלבטים בין שתי ברירות: באם להחליט החלטות בנוגע לתחום הרומנטי גם אם זה במחיר גבוה מידי או באם כדאי לשבת...ולשתוק. יש לכם שאלות רגשיות בתחום העבודה והזוגיות. אנשים מדברים אתכם על פערים הנוגדים לתפיסת עולמכם אך אתם מתעקשים שבן/ת הזוג י/ת/זום את הקרבה המחודשת. הרווקים ירגישו כתקועים באותו מקום בדרך לשביל הזהב אל לב האהוב/ה. הזמן לתכנן מהלכים כלכליים. הזמן לרסן את הכעסים הישנים ולגשר על פערים רומנטיים.
מזל תאומים - נושא התעסוקה השבוע סביר ועולה בסולם החיובי באופן הדרגתי לעומת התחום הרומנטי העולה והיורד. הבדידות מטרידה אתכם אך כבר החלטתם בינתיים להמשיך בדרככם ולסמן דרכים שיובילו אתכם לאהבה. טיפ: התרכזו ביכולותיכם הדיפלומטיות להניע את בן/ת הזוג לשתף פעולה מזווית רגשית אחרת. במרכז התעניינותכם: אהבה, עבודה, כספים ויחסים אישיים. ההתנגדות הסביבתית לדעתכם תצטמצם לכדי מינימום. הבודדים יחפשו להתרגש ואת מקומם במסגרות חוץ משפחתיות, זאת ובגלל 'הקצרים' האחרונים עם בני המשפחה הקרובה. תחום המגורים יעלה שוב על הפרק. הזמן לסגור ייעוץ טלפוני.
מזל סרטן - אתם ממשיכים לקבל אהבה ממי...שממנו אתם מתרחקים, לעומת זאת בן/ת הזוג הרצוי/ה מתרחק/ת מכם ללא הסבר שקוף וצלול. במישור התעסוקתי אתם חולמים על קידום נוסף אך גורמים רעי לב יצננו מיד את הצפיות שלכם. גורם חתרני ינסה לערער את ביטחונכם. רגשות לכוון העבר ממשיכים להעסיק אתכם כעת באביב וגם בקיץ הקרוב. אתם לא מסוגלים לשכוח תמונות רומנטיות שאבדו לכם מזמן. הפנויים: אתם מתמודדים עם עיקשות בן/ת הזוג ביחס להתחייבות. הפגינו ביטחון בקסמכם האישי ומובטח לכם שלא תצטערו על כך.
מזל אריה - הפסיקו השבוע להשלות עצמכם שאתם יכולים לקום ולעזוב מפני שעמוק בפנים אתם יודעים שבלעדי האדם אותו אתם אוהבים אתם לא מצליחים לתפקד כראוי. אתם צריכים להקשיב לעצות חכמות מאנשים מקצועיים. אל תתפלאו לגלות ולהיווכח שעדין בן/ת הזוג... לא חזר/ה לתלם. משהו הקשור לעבר הרגשי עדין ממלא אצלכם חלק גדול וחשוב. אין לכם כוח להתמודד עם משפחה וביקורת יחד עם זאת אינכם מעיזים להטיח את שיש לכם בלב פנימה. אתם ממשיכים לדאוג לבדכם לבני המשפחה הקרובים- נפשית ואולי גם פיזית.
מזל בתולה - בעבודה ינסו לגלות קצת יותר הבנה, הזמן הוא בלנקוט גישה החלטית ואסרטיבית על מנת לגרום לעשיית צדק עמכם. הנשואים: ניסיון מוצלח יותר לגישור על פערי עמדות רגשיים. הבמה תינתן לילדים שימלאו אתכם בשמחה אך גם הדגש יהיה לדאגה להצלחתם. התקדמות איטית הדרגתית ברומן חדש תצית תקווה חדשה השבוע בקרב הפנויים. מפני בעבודה אתם עלולים להפגין כעסים מעל המידה...ולכפי האנשים הלא נכונים...דבר שעלול להזיק לכם לטווח הארוך יותר. שמחה הקשורה למישהו קרוב תמלא אתכם באופטימיות ובגאווה. הזמן לשפר את הכושר הגופני.
מזל מאזניים - המצב הכוכבי שוב ממזל אתכם ואתם עוברים מפסימיות לאופטימיות. גורמים תעסוקתיים מחכים מכם לתגובה וזה הזמן להוריד היסוסים ולהחליט ''ללכת על זה''. הבית שוקל לעמוד מאחורי עמדתכם הרגשית בתחום הזוגיות ובתוכניות הכלכליות. געגועים למה שהייתם בעבר תוקפים אתכם ללא רחם, אך לאחר יום העצמאות... קצת פחות. הזמן לחפש דרכי התייעלות בנוגע לעבודה או עסק או בלבחור מגמת לימוד והתמקצעות חדשה. אתם מאוד מבולבלים בנוגע למיקומכם בתחום הבין זוגי. ענייני סחבת: משפט, זכויות תביעות או צפייה לתשובה חשובה וגורלית עומדים על הפרק.
מזל עקרב - הזדמנויות חדשות בתחומי: הרגש, התעסוקה, הלימודים, המגורים והמכירות. חלק מכם יבקש לגשר בין פערים חברתיים ואישיים וחלק אחר יבקש לרענן קשרים משפחתיים. בריאותכם הפיזית חוזרת למיטבה. החשדות כלפי האהוב/ה צפים מחדש ומחבלים בבריאותכם הנפשית. שימו לב בימים אלה לדמות המחלקת ושחילקה אתכם את החיים בנאמנות, הזמן לתקן את המעוות. האהבה מתחמקת לכם בין הידיים, הגעגוע לעבר הקרוב/רחוק מרתיעים. המצפים לפתרונות בתחום הרגשי יתאכזבו השבוע וכרגיל הילדים יישארו הנחמה היחידה. פנו ליועצים היכולים לייעץ לכם להחליט במישורים כלכליים ורומנטיים. השקיעו בספורט.
מזל קשת - מיד לאחר חג העצמאות תופתעו לקבל משוב –חיוכים- ועזרה מכווני: עבודה, זכויות, רומנטיקה ומידידים ישנים וחדשים כאחד. זמן לצאת שוב וליהנות ממקומות הקרובים לים ולטבע. ענייני ירושות או כספים המגיעים לכם מעיבים על תחושת האחדות. שימו לב לאדם... שאולי קצת שכחתם מאחור. בכול מקרה כדאי לכם לחפש את הגורמים או את 'כפתורי העזרה החיצונית' שיכוונו ויעזרו לכם להגיע אל השמחה ואל האושר. האהבה מתחמקת לכם בין הידיים, הגעגוע לעבר הקרוב/רחוק מרתיעים ואתם בתחושה של כאילו מסרבים להגיע אל סף הכרעה.
מזל גדי - השבוע שלכם מוקדש לאהבת אחד ההורים וגם הילד/ה. הצד הרגשי עדיין פגוע. אתם מאוד כואבים את איבוד הדמות אליה נקשרתם במשך שנים. הפנויים יחפשו את שביל הזהב בנוגע לחיי זוגיות אך יאבדו את דרכם בסבך הבלבול והרגשות. מישהו ממתין לתשומת הלב הראויה. הפנויים: דברו בנועם צמצמו חיכוכים בתחום הרומנטי. התמידו לחשוב חיובי כלפי הסיכוי לתקן את דרככם בבית וכלפי בן/ת, שם כדאי לפתוח את הפה...ולהעז. הרגשות צפים ועולים בנוגע לעוולות העבר. אתם מחכים לתשובה ביחס לעתידכם המקצועי. הזמן להשקיע בספורט.
מזל דלי - אתם מחפשים את דרך האהבה. הלחצים מכווני תעסוקה מוציאים אתכם מדעתם. מסר חיובי מבן/ת הזוג ברביעי. השבוע בבית ובזוגיות: אתם עדין נותנים יותר מאשר אתם מקבלים מאחרים. חשבונות נפש ומרירות מצטברת גורמים לכם להרגיש כבודדים במערכה. שאלות לגבי המצב הכלכלי עולות בעוצמות גבוהות ומכאיבות. נושא המגורים עדין מעסיק אתכם עד למעל הראש. ביום חמישי: הצד הרומנטי יעלה יפה אבל בהמשך שוב יעלו סימני שאלה גדולים. בעקרון: אל תסמכו רק על הנס שיועיל להגיע, הזמן לייעוץ בתחומי: לימודים, מגורים ובתחום הזוגיות.
מזל דגים - שוב אתם היחידים העוזרים להורים. בעבודה תרגישו שוב כמנוצלים וכשוקלים לעזוב. הזמן לראות את הטוב בבן/ת הזוג גם אם אתם כועסים וכואבים. הזמן לחפש עבודה חדשה וללחוץ על קידום, ברמת העיקרון אסור לכם לוותר על כבודכם במקומות עבודה. הורידו את מעטה הקשיחות כלפי בן/ת הזוג, ושחררו את יונת השלום שבכם- השבוע זה עשוי לעזור. מוסדות יקשו עליכם את החיים, וענייני זכויות או ירושות, יכניסו אתכם לבלבול. עצמאיים: נושאי מכירות יתקעו שוב, אלא אם תצאו ביוזמות ובמסע פרסום נרחב. השקיעו בספורט.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.