כפר הנופש בקיבוץ אילות יעבור מהפך. במסגרת ההתרחבות של רשת מלונות "פתאל" באיזור אילת, השלימה הרשת השבוע שתי עסקאות חדשות בהן רכשה קרקע במיקום מרכזי על הטיילת לבניית מלון יוקרה בעיר, וכן רכשה קרקע לפיתוח שמיועד לכפר נופש בקיבוץ אילות.
2 צפייה בגלריה
מלון פתאל איילות
מלון פתאל איילות
כפר הנופש שייבנה באילות
(פייגין אדריכלים)
כפר הנופש באילות מתוכנן בקונספט ייחודי עם חוויית מים בכל השטחים ומרחבי הכפר בקיבוץ למרגלות מלון "יו ספלאש ריזורט" בהשקעה של כ־120 מיליון שקל. הוא יכלול 155 וילות מוקפות מים, לובי קבלה, בר, מסעדות, ספא, אמפי תאטרון, עולם ילדים עם מתחם נינג'ה וג'ימבורי. המלון מתוכנן על ידי משרד האדריכלים פייגין ועתיד להיפתח במהלך שנת 2026. את העסקה קידמו אסף פתאל ושחר עקה, סמנכ"ל כספים של רשת "פתאל".

העסקה לרכישת הקרקע בטיילת באיילת נאמדת בהשקעה כספית של חצי מיליארד שקל. במקום צפוי לפעול מלון נופש יוקרתי ומפנק שיכלול כ־300 חדרים יוקרתיים וסוויטות מרווחות, לאונג'־בר, מסעדות, ספא וחדר כושר, בריכת שחייה, בריכה נוספת על גג המלון המשקיפה לנוף מרהיב, אולמות כנסים, שטחי מסחר וחנויות. המלון שמתוכנן על ידי משרד האדריכלים פייגין ומעוצב על ידי סטודיו AVROKO מלונדון, עתיד להיפתח במהלך שנת 2025 ולהיות בעל סטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה. את העסקה קידם אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של הרשת, וטיפלו בה עורכי הדין כפיר ידגר, יפתח פרבר, מאור ישראלי, נועה שווייצר עמר ותאיר מויאל.

2 צפייה בגלריה
מלון פתאל בטיילת אילת
מלון פתאל בטיילת אילת
המלון שמתוכנן לקום סמוך לטיילת
(פייגין אדריכלים)

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות "פתאל": "רשת מלונות פתאל ממשיכה להשקיע ולהתרחב בישראל עם שני בתי מלון חדשים באילת, בעלי סגנונות שונים, האחד, מלון יוקרה עם סטנדרט גבוה במיקום אסטרטגי והשני, כפר נופש ייחודי עם חווית מים בכל שטחיו. אני משוכנעת שהמלונות החדשים, שהינם בעלי קונספט שונה, יהיו מובילים ויהוו מוקד משיכה הן לתיירים והן לישראלים שמבקשים לנפוש ולצבור חוויות וזיכרונות מרגשים".

קראו גם:

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת "פתאל": "אנו שמחים על הפיתוח בעיר אילת, ועל ההזדמנות להקים מלונות חדשים בעיר שלא זכתה לפתיחת מלון חדש מזה 25 שנה. אני משוכנע שבניית המלון בטיילת בימים אלו ממש יוביל לחיזוק והעצמת התיירות בעיר ופיתוח של מלונות רבים נוספים".