גאוות יחידה, ערכי ההתיישבות, הצטיינות ספורטיבית ואהבה גדולה לכדורסל: כל אלה נכחו בערב המיוחד של מועדון הכדורסל גלבוע/עמק המעיינות לציון סוף עונת 2017/2018.
1 צפייה בגלריה
פלא של כדורסל. מסיימים עונה, צילום: יונתן שדה
פלא של כדורסל. מסיימים עונה, צילום: יונתן שדה
פלא של כדורסל. מסיימים עונה, צילום: יונתן שדה
האירוע התקיים בבית ציזלינג במעמד ראש מועצת הגלבוע עובד נור, ואלעד פשחור, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית עמק המעיינות.
למעלה מ-900 איש מילאו כל פינה באולם, ולקחו חלק בטקס שכלל הענקת תעודות הוקרה למצטיינים ולמצטיינות, חלוקת חולצות אליפות לתשע הקבוצות הזוכות השנה, פרידה מ-38 בני ובנות י"ב בוגרי המועדון ועוד. בסיום הוענקה לכל אלפי הילדים ובני הנוער המשתייכים למסגרות התחרותיות מתנת סיום עונה - חולצת ספורט של המועדון.
"לפלא הזה, שמועדון המגיע מהפריפריה ושנה אחר שנה מתמודד שווה בשווה אל מול אריות הליגה ומוביל, יש משמעות אחת: זה לא בגלל הכוח, זה רק בגלל הרוח", אמר נור.
"מגיע את כל ההלל והשבח לכל מי שקשור למועדון. זו רוח ההתיישבות, זוהי הרוח החינוכית שלנו, ואלו הם הערכים שעוברים מדור לדור ומחנכים את בני הנוער להוביל ולהצטיין - ספורטיבית וחינוכית".
מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות סיים את עונתו התשיעית עם כמות ילדים הולכת וגדלה מדי שנה, לצד שיפור מתמיד בהישגים המעמיד אותו כמועדון נוער מוביל בישראל.
במסגרת המועדון לוקחים חלק 1,247 שחקנים ושחקניות, המשתתפים ב-59 מסגרות שונות. בנוסף, 23 שחקנים ושחקניות לוקחים חלק במסגרות של נבחרות ישראל.
"יש לנו דרך ברורה ואנו עושים הכול בשביל להמשיך להיות הכי טובים בארץ מחוץ למגרש, שזה מה שעושה אותנו טובים על המגרש", סיכם לירן וינקור, מנהל מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות.
"ברכות לשחקנים הנפלאים שעבדו מאוד קשה לאורך כל העונה יחד עם הצוות המקצועי, וברכות לבביות להורים שמלווים ותומכים בנו לאורך כל השנה. נתראה בעונה הבאה, עונת העשור למועדון".