לילך ושלומי אגם מיסעור על ארבעת ילדיהם הם אוהדים שרופים של קבוצת הכדורעף הפועל מילואות מטה אשר-עכו, שזכתה בשבוע שעבר בגביע המדינה, מאז שעברו לקיבוץ מכרמיאל לפני 11 שנה.
1 צפייה בגלריה
היה כיף גדול. בני משפחת אגם ושחקני הקבוצה, צילום: באדיבות המועדון
היה כיף גדול. בני משפחת אגם ושחקני הקבוצה, צילום: באדיבות המועדון
היה כיף גדול. בני משפחת אגם ושחקני הקבוצה, צילום: באדיבות המועדון
אחד הילדים, שניר בן ה-14, אף משחק כדורעף בקבוצת כיתות ז'-ח' בבית הספר אופק ואילו אחיו הגדול ממנו בשלוש שנים מוביל את קבוצת האוהדים של האדומים ממטה אשר במשחקי הבית והחוץ.
אמש הופתעה המשפחה כשבשעת ערב נשמעה דפיקה בדלת, ומהעבר השני עמדו שחקני הקבוצה, מאמניה ומנהליה שהגיעו לביקור פרטי בביתם עם הגביע ועם שי בדמות צעיפים וכדורים שחולקו לבני הבית ההמומים.
לאחר הזכייה בגביע פרסמה הקבוצה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט, ובו קראה לגולשים ללחוץ על סימן הלייק לתמונת הקבוצה ולשתף גולשים אחרים. מבין כל אלה שעשו זאת נבחר גולש אחד שאותו הקבוצה אמורה היתה לבקר בביתו. לילך סימנה לייק וציינה גם ששלושת בניה ובתה ישמחו לארח את השחקנים – וכך אכן היה.
"יו"ר הקבוצה מיכאל קישון מקיבוץ שמרת התקשר אליי, ואמר שיש משלוח לבעלי מארגון 'חבר', מפני שהוא ידע ששלומי שירת בעבר בצבא קבע", סיפרה לילך. "מאוחר יותר מיכאל התקשר בשנית ואמר שיש לו חבילה גדולה, ושהוא יזדקק לעזרת הבנים שלנו.
"זה נראה לי קצת מוזר, אבל בכל זאת התקשרתי לבן הגדול שהגיע הביתה עם חברים שלו. הבן הצעיר יותר היה באימון כדורגל וחבר אח נשלח להביא אותו. בסביבות שבע בערב הם הגיעו עם הגביע ועם המתנות.
"עוד מעריצה שרופה של הקבוצה הגיעה אלינו. במשך שעה וחצי הם אכלו כאן, שיחקו פיפ"א עם הילדים והיה כיף גדול. כולם פשוט מקסימים".
היום (חמישי) לילך כבר נסעה עם הבן שניר למשחק חצי גמר אליפות בתי הספר לגילים ז'-ח' בכדורעף. בזכות המחווה של מטה אשר בכוונתה לפקוד מעתה באופן אישי את משחקי הבית של הקבוצה, ולהצטרף בכך לשלומי בעלה ולבנים.
"כל מה שקרה לנו אתמול גרם לי להעריך אותם יותר. אני לא הגעתי אליהם אז הם באו אליי וזה מחייב", הבטיחה לילך.