הישגים מרשימים לדניאל מקנלי (14) מאילת השחר, שהוכתר כאלוף ישראל בהטלת כידון ובזריקת דיסקוס באליפות ישראל לנוער באתלטיקה עד גיל 15 שנערכה בסוף השבוע. בענף הדיפת כדור הברזל הוא סיים במקום השלישי.
בשיחה עם מיינט קיבוץ אמר מקנלי, תלמיד כיתה ח' בבית הספר הר וגיא, כי המרחק שאותו הטיל את הכידון – 54.10 מטרים – והמרחק שאליו הגיע עם זריקת הדיסקוס – 39.80 מטרים – מהווים שיאים אישיים עבורו. את כדור הברזל זרק למרחק של 12.88 מטרים.
1 צפייה בגלריה
יש תמורה להשקעה. מקנלי במקום הראשון על הפודיום
יש תמורה להשקעה. מקנלי במקום הראשון על הפודיום
יש תמורה להשקעה. מקנלי במקום הראשון על הפודיום
"מתברר שיש תמורה להשקעה", אומר מקנלי, "והעובדה שאני מתאמן מדי יום, למעט יום מנוחה אחד בשבוע, עושה את שלה. המועדון שלי, אתלטיקה גלילית, והמאמנים שי בית הלוי ומיכאל לובן, מאמינים בי ומשקיעים גם באימוני כושר וסיבולת וגם בשיפור היכולת המנטלית".
"הענף העיקרי שלי הוא הטלת כידון, אבל אני אוהב כל מה שקשור בכוח ובריצה למרחקים קצרים", ממשיך מקנלי. "בעוד כשנתיים אני מקווה לצאת ולהתחרות בחו"ל. החלום הגדול שלי הוא להתחרות באולימפיאדה".
דניאל הוא תפוח שנפל לא רחוק מהעץ. אביו, פיטר, רץ במסגרת קבוצת הריצה של הגליל העליון, אמו, הדס, שוחה בקבוצת שחייה ואחיו הבוגרים טל וליעם משתתפים בתחרויות טריאתלון.