אנשים רבים עוזבים את חייהם בלב המרחב העירוני, אורזים את חפציהם ועוברים לגור בקיבוץ. מגורים בקיבוץ הם ללא ספק הרפתקה ושדרוג באורח החיים, הן להורים והן לילדים. עם זאת כדי שהמעבר יתחיל ברגל ימין, כדאי ורצוי להיעזר בשירותיהם של מובילים מומלצים. כך תוכלו לסיים את המעבר ביום אחד ולהתחיל את החיים החדשים ברוגע ובקלות. בעזרת השירותים של אתר GetMoving תוכלו להפוך את יום המעבר לכמה שיותר חסכוני, פשוט וקל בכמה שלבים בודדים.
1 צפייה בגלריה
Getmoving. יח"צ
Getmoving. יח"צ
Getmoving. יח"צ
(Getmoving. יח"צ)

כל מה שצריך לדעת על אתר GetMoving

אתר GetMoving מעמיד לרשותכם מערכת חכמה שפותחה במיוחד עבור הובלות דירה. כדי להשתמש בה עליכם להזין את פרטי ההובלה בשדות המתאימים ולפתוח מכרז בין חברות הובלה מומלצות. תוצאות המכרז יוצגו לכם בזמן אמת על המסך עם הצעות מחיר, חוות דעת, ביקורות ודירוג המוביל כך שתוכלו להגיע לבחירה כמה שיותר מושכלת ונבונה. המכרז מתבצע בזמן אמת ומתנהל בשקיפות מלאה והשירות חינמי לחלוטין ללא עמלת תיווך. כמו כן המובילים חתומים על הסכמי עבודה מחמירים ואינם יכולים לשנות את המחיר הראשוני שסיפקו. לפתיחת מכרז הובלות כנסו לאתר www.getmoving.co.il.

החברים שלכם יודו לכם, וגם הגב

כשעוברים דירה בקיבוץ לא פעם מוותרים על שירותי ההובלה. בקיבוץ ישנה מן ערבות הדדית שכזאת ותמיד אפשר למצוא מי שיעזור להרים מקרר או ספה. כאשר המעבר הוא מבית לבית בתוך הקיבוץ, אפשר בהחלט להשאיל טרקטור עם עגלה לכל הרהיטים והציוד, אבל העניין הופך להיות הרבה יותר מורכב כאשר עוברים ליעד חדש. במקרה זה כבר יותר מאתגר לעשות נגלות ולהתחיל לחפש בני משפחה וחברים שיגיעו לתת יד. שירותי הובלה מקצועיים ללא ספק יספק פתרון אמין ומקצועי, עם משאיות גדולות שיכולות להכיל את כל הציוד והרהיטים שלכם, צוות מיומן וכל הציוד הדרוש להובלה, כך שאינכם צריכים להתאמץ כלל.

למה להיעזר בשירותים של GetMoving?

האתר הוקם מתוך היכרות מעמיקה עם ענף ההובלות והשם שיצא לו לאורך השנים. ענף זה יחסית פרוץ, ללא רגולציה או פיקוח ולכן ישנם מובילים פחות אמינים מאחרים. למרות שמדובר באחוז קטן, אף אחד לא היה רוצה לקחת את הסיכון. כל מי שמזמין שירותי הובלה רוצה להיות בטוח שהחברה אתה מתקשר מקצועית ואמינה, ושהיא מספקת את מיטב השירותים במחיר שווה לכל כיס. צוות האתר מקדיש את זמנו כדי לחסוך מכם התנסויות לא טובות עם חברות ההובלה ביום שבו קריטי שהכל יתנהל כשורה. כל חברה שנמצאת במאגר נבחרת בקפידה ויש לה אינטרס לקבל ביקורת וחוות דעת טובה.
פתיחת מכרז באתר GetMoving זו הדרך הקלה למצוא חברת הובלות בישראל ולזכות לחיסכון משמעותי בעלויות! תוך דקות בודדות בלבד המערכת תציג בפניכם תוצאות של חקר שוק מעמיק שמבוסס על פרמטרים שאתם הזנתם, כך שכל בחירה תהיה מושכלת במיוחד!