בשבת האחרונה (23.5) התבצע מבצע פיקוח, מניעה ואכיפה בפיקוד אייל מועדי רמ"ג תחנת מגדל העמק בשיתוף עם מש"ק מג"ב יגאל כהן, מחלקת הבטחון של המועצה בהנהגת אליאב נהרי, משרד תנועה משטרת מגדל העמק, קק"ל, רט"ג ומתנדבים נוספים מיישובי המועצה.
2 צפייה בגלריה
מעבירים מסר - ממשיכים בפעילות
מעבירים מסר - ממשיכים בפעילות
מעבירים מסר - ממשיכים בפעילות
(צילום: דוברות מגידו)
ראש המועצה, איציק חולבסקי, שהשתתף בפעילות אמר בתדריך לפני המבצע: "חשיבות המבצע הראשון מאז הקורונה (לפיקוח ואכיפה של כלי רכב מוטוריים) היא בעצם קיומו. חשוב להעביר את המסר שכוחות הבטחון של המועצה ימשיכו בפעילות החשובה לתושבי המועצה ולמטיילים באזור הנפלא שלנו".
אליאב נהרי, קב"ט המועצה, מתאר כי במבצע הסתייעו באמצעי תצפית ייחודי הנקרא "תנשמת" שמופעל על ידי קק"ל, רחפן המסוגל להישאר לאורך כל המבצע באוויר ומאתר כלי רכב מוטוריים הנוהגים בפרעות ולא על פי חוק. לאורך המבצע נבדקו עשרות כלים מוטוריים, ובין היתר ניתן זימון לבית משפט, השבתה של כלי ל- 30 יום וגרירה למתקן משטרתי.
2 צפייה בגלריה
חוזרים לאכיפה
חוזרים לאכיפה
חוזרים לאכיפה
(צילום: דוברות מגידו)
"נמשיך בנחישות ובתדירות גבוהה לקיים נוכחות ואכיפה בשטחים הפתוחים כנגד אותם גורמים אשר מפרים את השלווה ותנועת המטיילים", מסרו במועצה האזורית. "תודה גדולה לכל משתתפי המבצע שהקדישו שעות ארוכות בשבת לפעילות המוצלחת".