לא נפרדים, גם ברחבת המסדרים: תגידו מזל טוב לש' מקיבוץ מגידו ולחברתו נועה, בני זוג זה ארבע שנים - שזכו לסיים היום ביחד את קורס הקצינים. הם הכירו כשהיו בתיכון דרך חברה משותפת וכעת סיימו את בה"ד 1 ביחד, כל אחד בתפקידו בצבא. "זה מאוד מרגש", הוא אומר.
ש' התגייס בינואר 2017 לקורס טיס, ולאחר כחודש עבר לחטיבת הקומנדו. הוא עשה את המסלול בחטיבה ובמסגרתה סיים קורס מפקדים. לאחר מכן הוא הגיע ליחידה ויצא לקצונה.
1 צפייה בגלריה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
"רציתי לצאת לקורס על מנת לתת מעצמי יותר ולהביא את היכולות שלי לידי ביטוי ולממש אותן", הוא מספר. "בנוסף, אבא שלי היה קצין בחיל האוויר והוא מאוד רצה שאצא לקצונה וגם מפקדיי ביחידה מאוד תמכו בהחלטה".
הקורס, כאמור, היה עבורו לא רק הזדמנות לתת מעצמו ולהתקדם בדרגות, אלא גם צ'אנס להיות קרוב לנועה - שגם היא יצאה לקצונה. נכון, זה נשמע רומנטי, אבל ודאי לא פשוט. "זה לא היה קל מכיוון שבהתחלה לא יצאנו באותם זמנים, אבל התמודדנו עם זה ודיברנו בכל זמן שיכולנו", אומר ש'.
היום כאמור סיים ש' את הקורס ביחד עם כל צוערי זרוע היבשה, כשעל רחבת המסדרים גם נועה אשר משרתת בחיל התותחנים כלוחמת רוכב שמיים.
נועה זכתה בתואר מצטיינת החיל על פעילותה ועל מסירותה בבסיס ההדרכה. "אני מאוד גאה בה על כך ושמח שעברנו את החוויה הזו ביחד, כך הדרך לבסיס הפכה מדבר משעמם, לדבר מאוד כיפי שאני מצפה לו", הוא נזכר בהתלהבות. "שנינו מתרגשים, אבל אני מתרגש יותר בשבילה".
וההורים? גם הם היו מאושרים וגאים עבור הזוג שקיבל דרגה ביחד. בהצלחה!