איך נראית השבת שלך?
"לאורך כל השבוע אני וצוות המכוורת עסוקים בעבודה אינטנסיבית, הדורשת שעות רבות ונסיעות ברחבי הגליל והגולן. אנו מציבים את הכוורות, בשדות הבר, בפרדסים ובמטעים, כך נוצר בעצם דבש זני, בטעמים ומרקמים שונים, בהתאם לצוף שאוספות הדבורים מהפריחה, כגון - דבש בטעם פרחי בר, שיזף, אקליפטוס, ותלתן.
כעת בתקופת הקורונה ניתן להזמין את הדבש ומוצרי הכוורת גם באון ליין. במידה ואני לא עובד בימי שישי במכוורת, אני מקדיש את זמני לבילוי עם אשתי וילדי, מסייע במטלות הבית, עובד ומטפח את הגינה שלנו, ולא מוותר על טיולים בגליל היפה שלנו עם בני המשפחה, בין שמורות הטבע והנחלים באזור".
1 צפייה בגלריה
עידו ירמיהו וולמן
עידו ירמיהו וולמן
עידו ירמיהו וולמן
(צילום: מועצת הדבש)
קראו גם:
מי מכין את הארוחה ביום שישי בערב? ומה מבשלים?
"אשתי אחראית על רוב הבישולים לארוחת הערב בשישי, ואני תמיד עוזר לה. אנחנו מכינים יחד תבשילי בשר, עוף, דגים, מגוון קישים, לזניה, סלטים, קינוחים משובחים ועוד. כמובן משתמשים לתיבול בהרבה דבש מהמכוורת. כי דבש הוא ממתיק טבעי ובריא, ומחליף אצלנו את השימוש בסוכר. ארוחת שישי היא הנאה גדולה באווירה המשפחתית, ולעיתים מצטרפים גם חברים. אלו ארוחות נהדרות ושמחות".
אתה הולך לבית כנסת?
"אנו מנהלים אורח חיים חילוני".
מדליקים נרות?
"לא".
עושים אצלכם קידוש בשישי?
"מרימים כוסית יין בארוחה ומאחלים לכל המשפחה בריאות ושמחה".
אתה מצליח לנוח בשבת?
"אני לא מוצא רגע מנוחה בימי סוף השבוע, מבחינתי כל דקה מוקדשת לבית ולזמן עם הילדים והמשפחה. רק לעיתים רחוקות, כאשר אני לא עובד בימי שישי במכוורת, אני מוצא שעה למנוחת צהריים וצבירת אנרגיות הן לסופ"ש שלפנינו והן לתחילת השבוע. בדרך כלל ממלא את הסופ"ש בחוויות עם הילדים שלי".
זיכרון ילדות מיוחד מהשבת?
"זיכרונות הילדות שלי קשורים למשפחה המורחבת ולנחל הדן. רוב ילדותי בילינו בטיולים בנחל המרהיב והוא חלק בלתי נפרד מנוף חיי. זיכרון ילדות מיוחד עבורי מהנחל הוא בימי שבת בצהריים, הייתי הולך עם סבא שלי האהוב, לדוג פורלים בנחל, את הדגים שהצלחנו לדוג, היינו מבשלים יחדיו ואוכלים בארוחת ערב משפחתית ושמחה עם כל בני המשפחה. כעת גם אני מעביר לילדיי את החוויות בבילוי בטבע ובנחלים, ומבלה איתם הרבה במקומות הקסומים האלו בשבתות".